Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@12:14:25 GMT

حجت الاسلام قمي به رياست سازمان تبليغات اسلامي منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۵۸۵۸/حجت_الاسلام_قمی_به_ریاست_سازمان_تبلیغات_اسلامی_منصوب_شد

حجت الاسلام قمي به رياست سازمان تبليغات اسلامي منصوب شد

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب در حکمي حجت‌الاسلام شيخ محمد قمي را به رياست سازمان تبليغات اسلامي منصوب کردند.

به گزارش عصر يکشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، در متن حکم رهبر انقلاب اسلامي به حجت الاسلام شيخ محمد قمي آمده است: اکنون که سازمان تبليغات اسلامي پس از يک دوره‌ طولاني به مديريت جناب حجت‌الاسلام آقاي سيدمهدي خاموشي به رشد و توسعه‌ کمّي و کيفي قابل توجه نائل گشته است، با تشکر از زحمات و تلاش‌ها و خدمات متراکم ايشان، جنابعالي را که بحمدالله از دانش، ابتکار، انگيزه و نشاط جواني برخورداريد به رياست اين سازمان منصوب مي کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان تبليغات اسلامي يکي از مهم‌ترين رويش‌هاي انقلاب اسلامي است که با تصميمي روشن‌بينانه و ژرف‌نگرانه با هدف تبليغ و عرضه‌ي انديشه‌ تابناک اسلام ناب محمدي (صلوات‌الله عليه و آله) به جامعه‌ انقلابي به ويژه جوانان جوياي حقيقت و معرفت، شکل گرفت. اين سازمان بحمدالله طي حدود چهار دهه اخير منشاء خدمات و برکاتي بوده است و امروز ضرورت وجودي آن نه تنها کاهش نيافته بلکه ضريبي فزاينده يافته است.
تبيين و عرضه‌ فکر و فرهنگ و معارف اسلامي با توجه به نيازهاي روز و با نوآوري در ادبيات و روش‌ها به گونه‌اي که بر جان و دل مخاطبان بنشيند و وجود آنان را از کوثر حقيقت دين سيراب نمايد، رسالت بسيار مهم اين سازمان است.
رسالت ديگر اين سازمان رصد و مقابله‌ هوشمندانه با تهاجمات فکري و فرهنگي و تبليغي و رسانه‌اي دشمنان دين و انقلاب و کشور است. دشمناني که نه امروز بلکه از چند دهه‌ي پيش، هويت و شخصيت و باور و رفتار و سبک زندگي اسلامي- ايراني مردم خصوصاً جوانان را هدف قرار داده و با شيوه‌ها و ابزارهاي متکي به فناوري‌هاي ارتباطي و رسانه‌اي اعم از هنر و سينما و فضاي مجازي و غيره، درصدد تهي کردن انقلاب از عقبه‌ ديني و ايماني و مردمي آن مي باشند.
در اين مسير نوراني و بالنده، توفيق شما را از درگاه حضرت احديت (جل و علا) خواستارم و شما را به تقواي الهي و سعه‌ صدر، استفاده از ظرفيت‌هاي موجود و جذب همکاران فهيم و پر انگيزه و بهره‌گيري از انديشه‌ها و روش‌ها و ابزارهاي کارآمد و مؤثر توصيه مي‌نمايم.
لازم است مسئولان کشور و نهادهاي مختلف اين سازمان را در انجام هر چه بهتر مسئوليت‌هاي مهم خود ياري کنند.
سيام**17511**9122
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۸۵۸/حجت_الاسلام_قمی_به_ریاست_سازمان_تبلیغات_اسلامی_منصوب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: