Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@13:00:41 GMT

علی پروین، ماجرای هاشمی نسب و تلاش برای بازگرداندن رضاییان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۲۶۱۸۷/علی_پروین_ماجرای_هاشمی_نسب_و_تلاش_برای_بازگرداندن_رضاییان

علی پروین، ماجرای هاشمی نسب و تلاش برای بازگرداندن رضاییان

به نظر می رسد علی پروین قصد دارد ناخواسته همان دیسیپلینی که ضامن بقای طولانی مدت او روی نیمکت پرسپولیس بود را در تیم برانکو به خطر اندازد.به گزارش تابناک ورزشی، رضاییان ظهرامروزدر یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و بعد از افشای دستور تاکتیکی بین نیمه داربی خود به برانکو، از علاقه برای بازگشت به پرسپولیس در آینده سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خبری که توسط مجری برنامه و با برچسب اختصاصی منتشر شد، اخباری مبنی بر تلاش دوباره علی پروین برای بازگشت ستاره شماره 27 به ترکیب قرمزها بود.
علی پروین شناسنامه باشگاه بزرگ پایتخت بوده و خدمات گرانبهای او چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی، بخش انکارناپذیری از باشگاه پرسپولیس به شمار می آید. اما شاید حافظه ضعیف عمومی فراموش کرده باشد که در سالهای صدارت سلطان بر نیمکت پرسپولیس، بسیاری به علت خارج بودن از دایره سلطنت و قوانین او، به راحتی به سمت درب های خروجی پرسپولیس مشایعات می شدند.آقای پروین! خاطرمان هست که در اواخر دهه 70، ستاره ای به نام مهدی هاشمی نسب در خط دفاعی پرسپولیس ظهور کرد که به جز توانایی بالا در امور تدافعی، با گلزنی های پیاپی در داربی ها، تبدیل به مرد اول سکوها شد و به محبوبیتی بی حد و حصر دست پیدا کرده بود.اما هاشمی نسب در فصل سوم سکانس دوم بازگشت سلطان به پرسپولیس، تنها به بهانه افزایش دستمزد (با استناد به دلایلی که خود علی پروین نیز آن را تایید کرده است) از پرسپولیس رانده شد تا یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس، به سمت اردوی رقیب هجرت کند. البته هاشمی نسب را نباید تنها یکی از قربانیان نظم "علی پروینی" در پرسپولیس دانست و با مرور تاریخ، بازیکنانی از این دست به کرات یافت می شوند.با همان متر و معیار خود سلطان، بی شک امروز رامین رضاییان نیز مستوجب چنین سزایی بوده است و با استانداردهای سلطان، شاید گناه نابخشودنی هاشمی نسب در آن مقطع بسیار کمتر از رضاییان امروز بود.این دست اتفاقات، در سیستم یکدست علی پروین در آن سالها روالی عادی بود و بسیار ستارگانی چون عابدزاده، سراج، هادی مهدوی کیا و .... به علت عدم تطابق با آنچه از سوی پروین، "نظم تیمی" خوانده می شد، فرصت درخشیدن در لباس پرسپولیس را از دست دادند.
دیسیپلینی که بارها از نگاه علی پروین به عنوان برگ برنده او در سالهای هدایت پرسپولیس نام برده شده و در مرور آن روزها با افتخار فراوان از آن یاد می کند، حالا به نظر از سوی برانکو به لجبازی تعبیر می شود و سلطان محبوب پرسپولیس همچنان مصر است تا با به دست آوردن مجوز بازگشت رضاییان، ناخواسته جایگاه سرمربی موفق کروات را در پرسپولیس متزلزل کند.پرسپولیس امروز و بعد از یک دهه بالاخره تبدیل به تیمی شده که حتی بعد از شکست در داربی ها نیز قادر به پر کردن استادیوم آزادی می باشد و حیف است حلاوت این قهرمانی شیرین و مقتدرانه، اینگونه به کام هواداران ملیونی این تیم تلخ شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۱۸۷/علی_پروین_ماجرای_هاشمی_نسب_و_تلاش_برای_بازگرداندن_رضاییان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: