Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@09:03:47 GMT

کیفیت در خانه‌های بهداشت با نظارت بر کار بهورزان میسر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۶۲۷۰/کیفیت_در_خانه_های_بهداشت_با_نظارت_بر_کار_بهورزان_میسر_می_شود

کیفیت در خانه‌های بهداشت با نظارت بر کار بهورزان میسر می‌شود

سرپرست شبکه بهداشت بیرجند با تأکید بر اینکه شورای بهورزان در بیرجند باید فعال‌تر شود گفت: نظارت بر کار بهورزان در خانه‌های بهداشت بیشتر صورت گیرد تا کیفیت افزایش یابد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، زهرا یاری در سی‌امین دوره بهورزی و بازآموزی برنامه‌های سلامت خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون 29 دوره آموزش بهورزی در خراسان جنوبی برگزار شده است و این دوره سی امین دوره است که در بیرجند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این دوره 20 دانش آموز از شهرستان‌های سربیشه، خوسف، نهبندان، درمیان و بیرجند حضور دارند.

سرپرست شبکه بهداشت بیرجند افزود: از سربیشه 10 نفر، بیرجند چهار نفر و سربیشه، خوسف و نهبندان هر کدام دو نفر در این دوره حضور دارند.

یاری گفت: وظیفه یک بهورز مراقبت‌های بهداشتی از زمان تولد تا مرگ افراد است که این بهورزان بعد از طی دوره آموزشی به مراکز بهداشتی روستای خود برای کار کردن اعزام خواهند شد.

293 مرد و 210 زن در بیرجند آموزش بهورزی دیده‌اند

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان بیرجند نیز در این مراسم گفت: مرکز آموزش بهورزی در خراسان جنوبی از سال 57 تاسیس شده است و اولین دوره بهورزی با 37 دانش آموز در سال 57 در بیرجند برگزار شد و از آن زمان تاکنون در مجموع 293 مرد و 210 زن در بیرجند آموزش بهورزی دیده‌اند.

زنگویی‌مطلق با اشاره به اینکه اولین دوره ماما روستا در سال 71 در بیرجند برگزار شد ادامه داد: در این زمینه تاکنون 15 دوره برگزار شده که 130 نفر آموزش دیدند.

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان بیرجند با بیان اینکه شورای بهورزان در بیرجند باید فعال‌تر شود گفت: نظارت بر کار بهورزان در خانه‌های بهداشت باید صورت گیرد تا کیفیت کار بالاتر برود.

تحصیل 128 بهورز در 4 مرکز آموزشی

مدیر گسترش شبکه‌ای معاونت بهداشت استان نیز در این مراسم از تحصیل 128 دانش آموز بهورز در 4 مرکز آموزشی و بازآموزی سلامت استان خبرداد و عنوان کرد: در مرکز آموزش شهرستان‌های بیرجند که به عنوان مرکز مادر است 42 نفر از دیروز تحصیل خود را آغاز کردند.

جمشید مشایخی‌جم با اشاره به اینکه در هفته آینده شهرستان‌های طبس و قاین آموزش خود را آغاز خواهند کرد ادامه داد: مرکز آموزش در نیمه دوم مرداد ماه آموزش‌های خود را آغاز خواهند کرد.

وی خطاب به بهورزان گفت: در مدت دو سال تحصیل تحت نظارت و ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی خواهید بود و ملاک استخدام دوره تحصیلی شما است.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۲۷۰/کیفیت_در_خانه_های_بهداشت_با_نظارت_بر_کار_بهورزان_میسر_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: