Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@17:15:39 GMT

ثبت نام و برگزاری کلاس های اوقات فراغت ویژه طلاب و خانواده روحانیت

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۲۸۲۹۵/ثبت_نام_و_برگزاری_کلاس_های_اوقات_فراغت_ویژه_طلاب_و_خانواده_روحانیت

ثبت نام و برگزاری کلاس های اوقات فراغت ویژه طلاب و خانواده روحانیت

حوزه علمیه اصفهان به منظور ارائه خدمات به خانواده طلاب، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی تابستانه ویژه طلاب، همسران و فرزندان روحانیت در مرکز اموزش های کاربردی شهید ردانی پور کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازمباحث؛ معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان به منظور تامین اوقات فراغت خانواده طلاب در تابستان 96 اقدام به برگزاری کلاس های اموزشی در سطوح مختلف در چهار سطح دختران، همسران و پسران طلاب و ویژه روحانیت حوزه علمیه اصفهان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام دراین کلاس ها از ابتدای تیرماه 96 در مرکز آموزش های کاربردی شهید حجت الاسلام مصطفی ردانی پور در خیابان فلسطین آغاز شده است که طلاب و به همراه خانواده خود می توانند با مراجعه حضور به این مرکز دراین کلاس ها ثبت نام کنند.

یکی از دغدغه های مسئولان حوزه علمیه اصفهان ارتقا سطح مهارت های کاربردی خانواده طلاب بود که با راه اندازی مرکز آموزش های کاربردی شهید ردانی پور برای تحقق این مهم برآمدند و بدین منظور تفاهم نامه هایی را اداره کل فنی و حرفه ای استان برای برگزاری کلاس های آموزشی لازم و دارای گواهینامه رسمی منعقد شده است.

حجت الاسلام ملکیان، رئیس این مرکز تصریح کرد: براین اساس کلاس های آموزش مهارت های زندگی، بهداشت خانواده و مهارت های سبک زندگی، تکنیک های همسرداری، آشپزی و روابط خانواده برای همسران طلاب و روحانیون و همچنین برای ایام تابستان کلاس های آموزشی و ورزشی ویژه فرزندان طلاب و روحانیون تدارک دیده شده است.

وی از برگزاری دوره آشپزی، طب اسلامی، ICDL و کارگاه های آموزشی سواد رسانه ای، تربیت فرزند و احکام کاربردی بانوان ویژه همسران طلاب، دوره های ICDL و زبان های خارجی ویژه دختران طلاب و روحانیون، کلاس های معرفتی، ورزشی، زبان خارجی، رباتیک و ICDL برای پسران طلاب در تابستان 96 خبر داد.

گفتنی است که بیش از 30 هزار نفر جز قشر خانواده بزرگ طلاب حوزه علمیه اصفهان هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۸۲۹۵/ثبت_نام_و_برگزاری_کلاس_های_اوقات_فراغت_ویژه_طلاب_و_خانواده_روحانیت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: