Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:43:32 GMT

بیل مکانیکی قاچاق در کوهدشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۴۶۱۴۲/بیل_مکانیکی_قاچاق_در_کوهدشت_کشف_شد

بیل مکانیکی قاچاق در کوهدشت کشف شد

کوهدشت - فرمانده انتظامی استان لرستان از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده حامل بیل مکانیکی قاچاق در کوهدشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد قنبری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی کوهدشت در محور مواصلاتی کوهدشت - اسلام آباد در سه راهی زانوگه یک دستگاه تریلی کشنده حامل بیل مکانیکی را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد بیل مکانیکی خارجی از نوع کوماتسو فاقد مدارک مثبته گمرکی است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه اظهار داشت: محموله قاچاق از استان های جنوبی به مقصد غرب کشور بارگیری شده بود.

سردار قنبری تصریح کرد: کارشناسان ارزش بیل قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

وی یادآور شد: ۲ نفر با پرونده متشکله راهی مراجع ذیصلاح شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۱۴۲/بیل_مکانیکی_قاچاق_در_کوهدشت_کشف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: