Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@01:47:32 GMT

قرائت دعای عرفه فردا ساعت 16 در حرم مطهر

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۴۶۲۰۸/قرائت_دعای_عرفه_فردا_ساعت_۱۶_در_حرم_مطهر

قرائت دعای عرفه فردا ساعت 16 در حرم مطهر

مراسم معنوی و روحبخش قرائت دعای عرفه فردا نهم ذی حجّه، همزمان با دیگر نقاط کشور در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود .

مراسم معنوی و روحبخش قرائت دعای عرفه فردا نهم ذی حجّه، همزمان با دیگر نقاط کشور در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی آستان مقدس کریمه اهل بیت در این مراسم معنوی که از ساعت 16 آغاز می شود حجت‌الاسلام ناصر رفیعی از فضلای حوزه علمیه سخنرانی خواهند کرد و عباس حیدرزاده یکی از مداحان استان قم دعای عرفه را قرائت میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم روز عرفه، برادران در شبستان امام خمینی(ره)، صحن صاحب‌الزمان(عج)، صحن شرقی، رواق‌های بالاسر، شهید مطهری و طباطبایی و خواهران نیز در قسمت جنوبی صحن امام رضا علیه‌السلام، شبستان نجمه خاتون(س)، بالکن های شبستان امام خمینی(ره)، مسجد اعظم و رواق خواهران مستقر می‌شوند و صحن حضرت جوادالائمه (ع)، میدان آستانه، صحن جامع فاطمی و میدان بزرگ امام خمینی(ره) نیز به خانواده‌ها اختصاص یافته است.

همچنین صحن حضرت جوادالائمه (ع)، میدان آستانه، صحن جامع فاطمی و میدان بزرگ امام خمینی(ره) نیز به خانواده‌ها اختصاص یافته است.
دعای عرفه در اماکن مذهبی ،امامزادگان، مساجد بویژه مسجد مقدس جمکران نیز قرائت می شود. دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۲۰۸/قرائت_دعای_عرفه_فردا_ساعت_۱۶_در_حرم_مطهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: