Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:14:17 GMT

دستگیری 7 سوداگر مرگ در مشگین شهر

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۴۶۷۲۸/دستگیری_۷_سوداگر_مرگ_در_مشگین_شهر

دستگیری 7 سوداگر مرگ در مشگین شهر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ کیوان زرین کلاه، فرمانده انتظامی مشگین شهر از دستگیری 5 قاچاقچی مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: از دستگیرشدگان 20 هزار و 256 عدد انواع مواد محترقه خطرناک و قاچاق کشف شد.

وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری 12 مشگین شهر در چند عملیات مشترک موفق به کشف این مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: مواد محترقه در بازرسی از منزل و مغازه کشف شده است.

سرهنگ زرین کلاه از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در رابطه با خرید، فروش و قاچاق مواد محترقه موضوع را با تماس تلفنی با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

وی گفت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک و تجمع افرادی معلوم الحال در منزلی مسکونی در خیابان آیت الله مشگینی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشگین شهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی مشخص شد تجمع کنندگان در این منزل مسکونی فعالیت مجرمانه در رابطه با فروش مواد مخدر دارند، که هماهنگی های لازم با مقام قضایی برای دستگیری آنها انجام شد.

وی اظهار کرد: در عملیات مقتدرانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هفت سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از منزل مسکونی حدود نیم کیلوگرم انواع مخدر، تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد و 2 دستگاه ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر کشف شد.

انتهای پیام/ح

دستگیری 7 سوداگر مرگ در مشگین شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۷۲۸/دستگیری_۷_سوداگر_مرگ_در_مشگین_شهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: