Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@09:36:40 GMT

سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی برادری و برابری و وحدت اقوام مختلف است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۶۷۴۹/سیاست_کلی_نظام_جمهوری_اسلامی_برادری_و_برابری_و_وحدت_اقوام_مختلف_است

سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی برادری و برابری و وحدت اقوام مختلف است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در سخنرانی پیش خطبه های اهواز گفت: ما در مجموعه ی بسیج دانشجویی حامی همه اقوام هستیم، همین اردوهای جهادی که با تاکیدات رهبر انقلاب انجام می شوند خودشان گواهی نگاه نظام اسلامی در عدم تبعیض و رفع محرومیت در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، محسن فروتن مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را به اسم حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند اظهار کرد: بزرگترین خریدار کالا در کشور دولت و دستگاه های دولتی هستند لذا از همه مسئولان استان اعم از استاندار محترم ، فرمانداری ها و ادارات مختلف تقاضا می کنم بطور شفاف برنامه های خودشان را پیرامون حمایت از کالای ایرانی ارائه بدهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فروتن با اشاره به یکی از برنامه هایی که اخیراً از شبکه دوم سیما پخش شد گفت: واقعا کج سلیقگی برخی از مسئولان امر بود و مردم غیرتمند عرب ایران را آزرده خاطر کرد، دو نکته را پیرامون این قضیه عرض می کنم. مردم عرب استان خوزستان اولین راه  برای ورود تشییع به ایران بودند و از آن روز تا به حال دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت بوده و هستند.

در سال 1294 بنا به حکم مرجعیت شیعه در واقعه جهاد عشایر که به مبارزه تن به تن با انگلیسی ها انجامید صدها شهید به اسلام هدیه کردند. یادمان جهاد عشایر در منطقه گمبوعه حمیدیه شاهد این مطلب است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ادامه داد: از زمان شروع انقلاب و جنگ تحمیلی فصل جدیدی از خدمات، جان فشانی ها و از خودگذشتگی هایی که این عزیزان داشتند در تاریخ باز شد. خدمات این مردم به نظام اسلامی به سطح کشور محدود نبوده بلکه خارج از مرز ها را نیز در برگرفته، شاهد این قضیه ریخته شدن خون شهید نادر حمید  و شهید دریساوی است.

وی در تکمیل این بخش از سخنانش ادامه داد: دشمن از این کج سلیقگی ها سواستفاده می کند و آن را سیاست کلی نظام معرفی می کند. این در حالی است که سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی برادری و برابری و وحدت اقوام مختلف است.

فروتن اظهار کرد: میزان در این موضوع امام امت هستند که ایشان در جایی می فرمایند: اسلام از عرب است و عرب از اسلام، میزان قانون اساسی جمهوری اسلامی است که هرگونه تبعیض نژادی و بی عدالتی را محکوم می کند.

مسئول هماهنگی بسیج دانشجویی استان خوزستان در تبیین نقش دشمن در این مساله گفت: در این قضایا دشمن به دنبال هرج و مرج و مطالبه از طریق غیرصحیح و امنیتی کردن اوضاع است. چرا که این مسائل مطالبات اصلی مردم همچون بحث انتقال آب، ریز گرد ها و طرح 550 هزار هکتاری که رهبری فرمودند و خیلی از مطالبات اصلی مردم را  به حاشیه می کشد.

وی در سخنرانی پیش از خطبه های اهواز ادامه داد:  جا دارد از نخبگان غیور عرب درخواست کنم که مثل گذشته ورود به این موضوع ورود و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را ناامید کنند.

فروتن  در پایان گفت: ما در مجموعه بسیج دانشجویی حامی همه  اقوام هستیم، همین اردوهای جهادی که با تاکیدات رهبری انقلاب  انجام می شوند خودش گواهی نگاه نظام اسلامی در عدم تبعیض و رفع محرومیت در کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۷۴۹/سیاست_کلی_نظام_جمهوری_اسلامی_برادری_و_برابری_و_وحدت_اقوام_مختلف_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: