Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:56:42 GMT

پروژه تالار مرکزی بندرعباس سال ۹۷ به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۴۶۸۸۹/پروژه_تالار_مرکزی_بندرعباس_سال_۹۷_به_بهره_برداری_می_رسد

پروژه تالار مرکزی بندرعباس سال ۹۷ به بهره برداری می رسد

بندرعباس - مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان از تالار مرکزی بندرعباس به عنوان یکی از پروژه های بزرگ و افتخاری برای استان یاد کرد و گفت: در صورت رفع مشکل، این پروژه سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از فرهنگ و ارشاد هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در دیدار با حسینی معاون پارلمانی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از همراهی نمایندگان خانه ملت در جلوگیری از تخریب پروژه تالار مرکزی بندرعباس، عنوان کرد: این پروژه با ۱۷ هزار متر زیربنا، بزرگترین تالار جنوب کشور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تالار مرکزی شهر بندرعباس دارای فضاهای متعدد سالن اجتماعات، تئاتر و فضا برای گالری و موسیقی و انجمن های فرهنگی هنر است که سالن آمفی تئاتر آن، گنجایش هزار و ۵۰۰ نفر دارد.

درویش نژاد مشکل اصلی این پروژه عظیم فرهنگی را واقع شدن در حریم دریا عنوان کرد و افزود: تا کنون برای ساخت این پروژه قریب به ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است و در سال جاری نیز ۱۲ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: در صورت رفع مشکل تالار مرکزی بندرعباس، این پروژه تا ابتدای سال ۱۳۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۸۸۹/پروژه_تالار_مرکزی_بندرعباس_سال_۹۷_به_بهره_برداری_می_رسد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: