Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@14:31:22 GMT

مرگ دلخراش زن سالخورده رشتخواری در اثر انفجار گاز پیک‌نیک

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۴۷۳۳۲/مرگ_دلخراش_زن_سالخورده_رشتخواری_در_اثر_انفجار_گاز_پیک_نیک

مرگ دلخراش زن سالخورده رشتخواری در اثر انفجار گاز پیک‌نیک

رشتخوار_ زن میان سال اهل روستای علی آباد دامن شهرستان رشتخوار با نیت درست کردن غذا کبریت را روشن کرد، نشت گاز پیک‌نیک و انفجار ناشی از آن زن سالخورده را با کام مرگ کشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، عباس عرب جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار در رابطه با خبر مرگ زن میانسال در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان رشتخوار به خبرنگار ما گفت: طبق شواهد موجود زن سالخورده اهل روستای علی آباد دامن شهرستان رشتخوار به دلیل انفجار ناشی از نشت گاز پیک‌نیک با سوختگی شدید مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در تشریح این خبر افزود: این زن سالخورده که قصد درست کردن غذا در منزلش را داشت پس از روشن کردن کبریت و به دلیل نشت گاز با انفجار شدید در منزل مواجه می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: پس از انتقال این زن سالخورده توسط اورژانس شهرستان به بیمارستان به دلیل سوختگی‌های شدید ناشی از انفجار این بانوی مسن روستایی در مسیراعزام به مشهد جان خود را از دست می‌دهد.

روستای علی آباد دامن با جمعیت حدود ۴ هزار نفر از توابع بخش مرکزی شهرستان رشتخوار است.


شایان ذکر است این حادثه پنجشنبه هفته گذشته ساعت 13 رخ داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۳۳۲/مرگ_دلخراش_زن_سالخورده_رشتخواری_در_اثر_انفجار_گاز_پیک_نیک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: