Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:05:55 GMT

دعای عرفه در ۵ نقطه شهرستان دیر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۵۹۱۸۵/دعای_عرفه_در_۵_نقطه_شهرستان_دیر_برگزار_می_شود

دعای عرفه در ۵ نقطه شهرستان دیر برگزار می شود

مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دیر گفت: دعای عرفه در 5 نقطه شهرستان دیر برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا شعرانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مطاف24، با اشاره به در پیش بودن روز عرفه اظهار داشت: عرفه، روز عبادت و بندگی است و باید همه مسلمانان از این روز به خوبی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این مراسم در مراکز شهرها، بخش‌ها برگزار می‌شود گفت: مراسم دعای عرفه در شهرستان دیر در مصلی نماز جمعه محراب شهر دیر برگزار می‌شود.

شعرانی افزود: روز عرفه روز دعا و نیایش به درگاه ربوبى است که پیشوایان معصوم(ع) با استفاده از موقعیت معنوى روز عرفه، مردم را به راز و نیاز و تقویت پیوند با سرچشمه کمالات ترغیب و تشویق مى‌کردند چرا که اساس شخصیت حقیقى انسان و ارزش او به اندازه ارتباطش با خداوند متعال تعیین مى‌شود.

مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دیر گفت: در روز عرفه نخستین حرکت حاجیان در سرزمین وحى بعد از احرام با توقف در صحراى عرفات آغاز مى‌شود و آنان وظیفه دارند که از اذان ظهر روز نهم ماه ذى‌الحجه تا وقت نماز مغرب در آن بیابان توقف کرده و به ذکر و دعا و تفکر و نیایش بپردازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهره گیری از سخنرانی مبلغان مذهبی و مدیحه سرایی‌ها مداحان به منظور پربار تر کردن و تقویت روحیه معنوی جوانان و نوجوانان از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده در این روز در محل برگزاری دعای عرفه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۹۱۸۵/دعای_عرفه_در_۵_نقطه_شهرستان_دیر_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: