Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-24@07:13:57 GMT

سینا شعبانخانی در کنار همسرش +عکس مراسم ازدواج

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۹۴۵۷/سینا_شعبانخانی_در_کنار_همسرش_عکس_مراسم_ازدواج

سینا شعبانخانی در کنار همسرش +عکس مراسم ازدواج

سینا شعبانخانی خواننده کشورمان در تاریخ ۳ مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت .

«چشمای مست»،«عمدا»،«نزدیکای پاییز»،«خوب یا بد»،«من بی تو»،«ای یار» و «جادوی خاص» از جمله قطعاتی بود که سینا شعبانخانی به اجرای آنها پرداخت. ضمن این که تمام حاضران با او در اجرای این قطعات همراهی و همصدایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سینا شعبانخانی در بخشی از کنسرت خود، در حضور محمد علیزاده قطعه‌ی «کجا میری» که پیش از این، مخاطبان و علاقه‌مندان به موسیقی آن را با صدای علیزاده شنیده بودند، اجرا کرد .

سینا شعبانخانی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشت:

دوست داشتنت اندازه ندارد حجم نمی خواهد وقتی تمام کشور وجودم سرزمین حکمرانی توست… همسرم

عکس مراسم عقد سینا شعبانخانی و همسرش

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۹۴۵۷/سینا_شعبانخانی_در_کنار_همسرش_عکس_مراسم_ازدواج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: