Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@08:16:28 GMT

بدرقه ۸۰۰ زائر آذربایجانی برای شرکت در مراسم عرفه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۳۱۶۳/بدرقه_۸۰۰_زائر_آذربایجانی_برای_شرکت_در_مراسم_عرفه

بدرقه ۸۰۰ زائر آذربایجانی برای شرکت در مراسم عرفه

گروهی از زائران آذربایجانی برای شرکت در مراسم عرفه مورد بدرقه خادمان حرم رضوی قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز در آستانه روز عرفه حرم مطهر رضوی میزبان کاروانی متشکل از 800 زائر آذربایجانی است که از مشهدالرضا(ع) عازم کربلای معلی هستند که به همین مناسبت در آیینی معنوی با حضور مسئولان این آستان مقدس مورد بدرقه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برپا شد، شاهین حسنلی؛ امام جمعه شهر باکو آذربایجان عنوان کرد: در احادیث از امامان معصوم(ع) روایت شده هر کس روز عرفه به زیارت امام حسین(ع) برود، خداوند او را با ایمان محکم همراه با اطمینان باز مى‌گرداند.
وی اظهار کرد: از فرصت همجواری با امام رئوف برای طهارت نفس استفاده کنید زیرا نورانیت این مکان مقدس انسان را از گناه و ناپاکی دور می‌کند و طهارت می‌بخشد.
روحانی کشور آذربایجان با بیان اینکه قبل از زیارت آمادگی روحی و معنوی در خود ایجاد کنید، افزود: یکی از  راه‌های ایجاد این آمادگی، آگاهی از آثار و برکات دنیوی و اخروی زیارت است که خدوند به زائر امام حسین(ع) عطا می‌کند.
حسنلی تاکید کرد: شیعه، مسلمان روشن ضمیری است که نهایت تلاش خود را به کار می‏گیرد تا بتواند هر چه بیشتر، در راهی گام بگذارد که رهبران و پیشروان مکتب از او خواسته‏‌اند.
گفتنی است، در پایان این مراسم از سوی مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی هدایای متبرکی همچون پرچم حضرت رضا علیه السلام به همراه قرآن و هدایای فرهنگی به این زائران اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۳۱۶۳/بدرقه_۸۰۰_زائر_آذربایجانی_برای_شرکت_در_مراسم_عرفه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: