Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:21:12 GMT

فینالیست‌های چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان مشخص شد/حذف هر چهار نماینده ایران

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۲۶۳۲۳۰/فینالیست_های_چهار_وزن_دوم_کشتی_آزاد_قهرمانی_جهان_مشخص_شد_حذف_هر_چهار_نماینده_ایران

فینالیست‌های چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان مشخص شد/حذف هر چهار نماینده ایران

نفرات راه یافته به فینال 4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان 2017 مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، با برگزاری رقابت‌های مقدماتی چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان 2017 که در پاریس پایتخت فرانسه در حال برگزاری است، چهره نفرات راه یافته به دیدار فینال مشخص شد.

فینالیست‌های اوزان 65، 70، 74 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان به شرح زیر است:

فینال وزن 65 کیلوگرم:

زورابی یاکوبیشویلی از گرجستان – ماگومد مراد گادژیف از لهستان

فینال وزن 70 کیلوگرم:

جیمز گرین از آمریکا – فرانسک چامیزو از ایتالیا

فینال وزن 74 کیلوگرم:

جردن باروز از آمریکا – ختیک تسابولوف از روسیه

فینال وزن 97 کیلوگرم:

کایل اسنایدر از آمریکا – عبدالرشید سعدالله‌یف از روسیه

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های 4 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان میثم نصیری، مصطفی حسین‌خانی، پیمان یاراحمدی و امیرمحمدی از ایران با شکست مقابل حریفان خود حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز نخست این رقابت‌ها و در جریان رقابت‌های 4 وزن نخست نیز حسن یزدانی به مدال طلا رسید و رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم، بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۳۲۳۰/فینالیست_های_چهار_وزن_دوم_کشتی_آزاد_قهرمانی_جهان_مشخص_شد_حذف_هر_چهار_نماینده_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: