Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@03:34:47 GMT

اقدامات فراوانی جهت خروج پادگان ها از مرکزیت شهرهای بزرگ انجام داده ایم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۰۰۰/اقدامات_فراوانی_جهت_خروج_پادگان_ها_از_مرکزیت_شهرهای_بزرگ_انجام_داده_ایم

اقدامات فراوانی جهت خروج پادگان ها از مرکزیت شهرهای بزرگ انجام داده ایم

خبرگزاری میزان- امیر حیدری با بیان اینکه توانایی خروج پادگان ها از مرکز شهرها را دارا هستیم، گفت: اقدامات فراوانی جهت خروج پادگان ها از مرکزیت شهرهای بزرگ انجام داده ایم و در تهران هم همین برنامه را داریم اما نمی توانیم زمان دقیقی را مشخص کنیم. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در نشست خبری که صبح امروز (چهارشنبه 23 فروردین) در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با بیان اینکه خاستگاه فکری و فرهنگی ارتش ایران قرآن کریم وسیره ائمه اطهار است، اظهار کرد: ولایت مداری و ولایت محوری از نمودهای بارز در ارتش جمهوری اسلامی ایران است؛ در 29 فروردین سال 58 امام راحل با نیت و بصیرت الهی پیش دستی کردند و این روز را به نام روز ارتش نامگذاری نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر حیدری با بیان اینکه سال 96 سالی سرشار از امنیت و آرامش برای ملت ما خواهد بود، عنوان کرد: امسال مقطع گشایش افق های جدیدی برای نیروی زمینی خواهد بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در سال 96 ،‌4 خط تولید قطعات مورد نیاز انواع تسلیحات و تجهیزات عمده و راهبردی دفاعی را راه اندازی می کنیم، تصریح کرد: خط تولید کارخانه تانک سازی مسجد سلیمان، خط تولید کارخانجات نصر و فتح در مرکز کشور، خط تولید منحصر به فرد قطعات بالگردی در اصفهان و همچنین دو خط تولید در تهران به منظور تأمین تریلرهای جابه جا کننده تجهیزات راهبردی در سال 96 توسط نیروی زمینی ارتش راه اندازی می شود.
وی در ادامه با اشاره به ایجاد تغییرات ساختار یگانهای نزاجا عنوان کرد: ساختار یگان های نزاجا بر مبنای ارتقای تحرک و کارآمدی تغییراتی پیدا کرد و پس از این تغییرات تیپ ها به تیپ های متحرک هجومی تبدیل شدند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن در صحنه خطر حاضر شوند و جواب دندان شکنی به متجاوز بدهند.
امیر حیدری در ادامه با بیان اینکه نگاه امسال نیروی زمینی ارتش به رزمایش ها نسبت به سالهای گذشته متقاوت تر خواهد بود ، گفت: با مطالعه تهدیدات، تاکتیک ها و تکنیک های بومی را طرح ریزی و تولید کردیم که این تاکتیک ها و تکنیک ها را در قالب رزمایش های صحرایی و میدانی به منصه ظهور می گذاریم؛ امسال سعی خواهیم کرد ازانجام تکنیک های سالهای گذشته در رزمایش ها پرهیز کنیم و از تکنیک های بدیع و نو استفاده کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به برنامه های هفته ارتش گفت: برگزاری صبحگاه مشترک ارتش در روز پنجشنبه 24 فروردین، رژه باشکوه وافتخار آفرین 29 فروردین در مرقد مطهر امام راحل و همچنین دیدار با وابستگان نظامی کشورهای مختلف در روز سی ام فروردین مهمترین برنامه های ما در هفته ارتش خواهند بود.
وی در ادامه با بیان اینکه متناسب با تهدیدات دائما در حال طراحی و تولید تجهیزاتی هستیم که در برابر تهدیدات وجوابگوی ما باشند، گفت: در سال 96 از انواع تجهیزات و تسلیحاتی که تماماَ بومی هستند رونمایی خواهد شد؛ این تجهیزات و تسلحیات در بخش های تک تیر اندازی، سد موانع و همچنین ارتقای تحرک و کارآمدی خواهند بود.
امیر حیدری در ادامه با بیان اینکه توانایی خروج پادگان ها از مرکز شهرها را دارا هستیم، افزود: اقدامات فراوانی جهت خروج پادگان ها از مرکزیت شهرهای بزرگ انجام داده ایم و در تهران هم همین برنامه را داریم اما نمی توانیم زمان دقیقی را مشخص کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با بیان اینکه در سال 96 تیپ های واکنش سریع در نیروی زمینی افزایش خواهند یافت، تأکید کرد: یگان های واکنش سریع یگان هایی هستند که مطابق تجارب ما از اتفاقات کشورهای اطرافمان ایجاد شده اند؛ اعتقاد داریم که گونه های جنگیدن ونوع دشمنی ها در آینده با آنچه که ما تا امروز تجربه کرده ایم متفاوت خواهد بود؛ یگان های واکنش سریع مرکب از کارکنانی متعهد، متدین وداوطلب هستند و تمامی آنها را افرادی کادری تشکیل می دهند؛ تمامی افراد یگان های واکنش سریع ا نواع مختلف آموزش ها اعم از آموزش های تکاوری ، چتربازی ، سقوط آزاد ، کماندویی ، چریک و ضد چریک را در شرایط متفاوت اقلیمی تجربه کرده اند؛ این افراد افرادی ذوالفنون هستند و می توانند در هر شرایطی در برابر هر تهدیدی بیشترین کارآیی وانعطاف را از خود نشان دهند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۰۰۰/اقدامات_فراوانی_جهت_خروج_پادگان_ها_از_مرکزیت_شهرهای_بزرگ_انجام_داده_ایم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: