Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@02:16:36 GMT

شاهکار سراوانی‌ها در کنکور سراسری

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۶۲۲/شاهکار_سراوانی_ها_در_کنکور_سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، رئیس دبیرستان نمونه دولتی شهید مطهری سراوان گفت: این موفقیت نتیجه برنامه‌ریزی‌های مدون 4 ساله و تحلیل عملکرد دانش آموزان بوده است.
نظرمحمد اربابی گفت: این کلاس 30 نفر دانش آموز داشت که توانستند تمام سهمیه‌هایی که برای مناطق محروم در حوزه علوم تجربی، رشته پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی اختصاص یافته بود را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه معلمان این مدرسه همه بومی سیستان و بلوچستان و اکثرا از شهرستان سراوان هستند، افزود: توجه انجمن اولیا و مربیان، دبیران و خیران به دانش آموزان بسیار موثر بوده و خیرانی داشتیم که در تامین هزینه‌های شبانه‌روزی دانش آموزان ایثارگرانه مشارکت کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۶۲۲/شاهکار_سراوانی_ها_در_کنکور_سراسری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: