Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@17:50:50 GMT

سعید کریمی: چند پیشنهاد داشتم

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۸۵۷۳۵/سعید_کریمی_چند_پیشنهاد_داشتم

سعید کریمی: چند پیشنهاد داشتم

مهاجم ۱۷ ساله تیم ملی نوجوانان پیشنهاد استقلال را تایید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید کریمی مهاجم ۱۷ ساله تیم ملی نوجوانان که به تازگی مورد توجه استقلال و شفر قرار گرفته این پیشنهاد را تایید کرد.

سعید کریمی درباره پیشنهاداتش گفت:

چند پیشنهاد دارم که جدی ترینش از تیم استقلال است آقای توفیقی با من صحبت کرده و برای نیم فصل مرا می خواهد باید ببنیم در نیم فصل چه پیش می آید خوشبختانه الان به بازیکنان جوان اهمیت می دهند یکی مثل مهدی قائدی به استقلال رفته ئو راه را برای بقیه باز کرده است

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۵۷۳۵/سعید_کریمی_چند_پیشنهاد_داشتم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: