Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@13:31:38 GMT

بسیج نمی‌تواند نسبت به نیاز‌های اساسی جهان اسلام بی‌توجه باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۸۸۵۷۶/بسیج_نمی_تواند_نسبت_به_نیاز_های_اساسی_جهان_اسلام_بی_توجه_باشد

بسیج نمی‌تواند نسبت به نیاز‌های اساسی جهان اسلام بی‌توجه باشد


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خواجوی عصر امروز در پنجمین مجمع عالی بسیج استان قم که در سالن شهید اخلاقی سپاه امام علی بن‌ابیطالب (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی بر پرهیز از کار‌های احساسی در فعالیت‌های تشکیلاتی تاکید دارند، اظهار کرد: ایشان از همه تشکل‌های انقلابی انتظار ایجاد جبهه‌ای مردمی را دارند که در راستای رسیدن به این جبهه باید در ابتدای نخست قرارگاه‌های مردمی تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از تشکیل قرارگاه‌های مختلف در مساجد یادکرد و افزود: ایجاد یک جبهه مردمی انقلابی متشکل از نخبگان برای پیگیری مطالبات انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین مباحثی است که توسط رهبر انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان قم خاطرنشان کرد: بسیج نمی‌تواند نسبت به نیاز‌های اساسی جهان اسلام بی‌توجه باشد، بصیرت‌افزایی و نگاه تبیینی نسبت به رویکرد‌های آرمانی اسلام مهم‌ترین موضوعی است که باید مورد توجه بسیجیان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه رصد کلان وضعیت انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب به خبرگان رهبری سپرده شده است، مطرح کرد: بر اساس سخنان یکی از اعضای خبرگان رهبری اکنون نزدیک به ۱۵۰ مطالبه بر زمین مانده داریم که باید به دنبال پرداختن به آن‌ها باشیم.

خواجوی با بیان اینکه پیگیری و تحقق مطالبات رهبری نیازمند استفاده از روحیه بسیجی است، گفت: بسیج با سرنوشت انقلاب اسلامی کار دارد و اگر کارآمد توسعه یابد هیچ قدرتی نمی‌تواند برای کشور و انقلاب مشکلی ایجاد کند.

وی از نقش نخبگان بسیجی در تحقق آرمان‌های انقلابی یادکرد و ادامه داد: پایین بودن آستانه تحمل برخی از انقلابیون سبب می‌شود که نتوانیم به نتیجه مورد نظر برسیم، اما امیدواریم این آستانه را بالا برده و در شرایط کنونی جامعه به سمت اهداف مورد نظر حرکت کنیم تا بتوانیم به یک مطالبه عمومی از دولت‌ها و دستگاه‌ها برسیم.

رئیس مجمع عالی بسیج استان قم با اشاره به اینکه اخلاص یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان است، مطرح کرد: اگر اخلاص خود را ارتقا دهیم می‌توانیم در مسیر رشد و تعالی به نتایج موردنظر برسیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۵۷۶/بسیج_نمی_تواند_نسبت_به_نیاز_های_اساسی_جهان_اسلام_بی_توجه_باشد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: