Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@21:37:48 GMT

لزوم تخصیص اعتبارات مالی بیشتر به کانون های مساجد/حجت الاسلام دکتر ارزانی ایده های خوب دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۸۵۷۷/لزوم_تخصیص_اعتبارات_مالی_بیشتر_به_کانون_های_مساجد_حجت_الاسلام_دکتر_ارزانی_ایده_های_خوب_دارند

لزوم تخصیص اعتبارات مالی بیشتر به کانون های مساجد/حجت الاسلام دکتر ارزانی ایده های خوب دارند

خبرگزاری شبستان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبارات مالی بیشتر به کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: با ایده های خوب حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی، تحولات عظیمی را در کانون های مساجد، شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، قدرت اله یوسفی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد در جلسه هیئت نظارت بر کانون های مساجد دیار علویان در این شهرستان و دیدار با حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه این شهر گفت: تخصیص اعتبارات مالی بیشتر به کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت ارائه برنامه ها و فعالیت های اثرگذارتر در جامعه، ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: با انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی به عنوان دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و ایده های خوب ایشان، بی شک تحولات عظیم و شگرفی را در کانون های مساجد، شاهد خواهیم بود.

 

یوسفی بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در زمینه های گوناگون در بخش های مختلف جامعه، مهم هستند.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۵۷۷/لزوم_تخصیص_اعتبارات_مالی_بیشتر_به_کانون_های_مساجد_حجت_الاسلام_دکتر_ارزانی_ایده_های_خوب_دارند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: