Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@19:19:56 GMT

صرفه جویی آب کشاورزی با ورق های عایق پلیمری+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۴۷۷۴/صرفه_جویی_آب_کشاورزی_با_ورق_های_عایق_پلیمری_فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، واحد تولیدی - صنعتی اکوا پلیمر در گرمسار ،با تولید انواع ورق های عایق های پلیمری ژئو ممبران ، ژئو سنتتیک و ژئو کامپوزیت ، نخستین تولید کننده انحصاری این نوع محصول در غرب آسیاست. مدیرعامل این واحد صنعتی گفت : در این شرکت سالانه دو میلیون مترمربع انواع ورق های پلیمیری به ارزش 100 میلیون دلار طبق استانداردهای بین المللی تولید میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی صالحی فرد افزود:  از این رقم 400 هزار متر مربع به ارزش یک و نیم میلیون دلار به کشورهای آسیای میانه از جمله عراق، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان صادر میشود .
صالحی فرد افزود :نیاز کشور به این ورق های پلیمری سالانه 150 میلیون متر مربع است که 70 درصد آن از واردات تامین و بیش از 25 میلیون دلار ارز از کشور خارج می شود در صورتیکه با حمایت و افزایش ظرفیت تولید ، میتوان به خودکفایی رسید .
مدیر عامل اکوا پلیمر گفت : تاکنون بیش از دو میلیون متر مربع انواع ورق های پلیمری تولیدات این شرکت دربخش های مختلف نصب شده و توانسته نقش مهمی در صرفه جویی 70 درصدی آب بخش کشاورزی ، حفظ محیط زیست و کاهش خروج ارز از کشور داشته باشد. ورق های پلیمری ژئو ممبران، ژئو سنتتیک یا ژئو کامپوزیت علاوه بر استخرهای ذخیره آب کشاورزی در انواع طرح های عمرانی/ صنعت نفت ، معادن ، ساخت تونل ،سد و کانال های انتقال آب ، حوضچه ها و تالاب ها و حوضچه های آتش نشانی ، فاضلاب . بخش نظامی هم به کار می رود .
مدیر عامل واحد صنعتی اکوا پلیمر گرمسار با اشاره به اشتغال 100 نفردر این واحد گفت : راه اندازی پنج خط تولید جدید و فعالیت مجتمع ژئو سنتتیک با اشتغال 500 نفر و فعالیت بخش پرورش جلبک در این شرکت از برنامه های توسعه این واحد صنعتی در آینده نزدیک است . کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۷۷۴/صرفه_جویی_آب_کشاورزی_با_ورق_های_عایق_پلیمری_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: