Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:23:30 GMT

هشدار ایالت نوردراین-وستفالن آلمان درباره حملات داعش به نیروهای پلیس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۴۹۲۹/هشدار_ایالت_نوردراین_وستفالن_آلمان_درباره_حملات_داعش_به_نیروهای_پلیس

هشدار ایالت نوردراین-وستفالن آلمان درباره حملات داعش به نیروهای پلیس

وزارت داخلی ایالت نوردراین-وستفالن آلمان درباره حملات با چاقوی طرفداران داعش به نیروهای پلیس این کشور هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه دی ولت، گروه تروریستی داعش ظاهرا در فیلم هایی ویدئویی خواستار حمله به نیروهای پلیس شده اند. حالا وزارت داخلی ایالت نوردراین وست فالن آلمان به پلیس درباره چنین حملاتی هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت داخلی ایالت نوردراین-وستفالن آلمان در بیانیه ای داخلی به نیروهای پلیس درباره حملات با چاقو از طریق طرفداران تروریسم داعش هشدار داده است.

یک سخنگوی این وزارتخانه در دوسلدورف آلمان در این باره گفت: تروریست های داعش اخیرا ویدئوهایی را منتشر می کنند که طرفداران خود را به حملات این چنینی علیه کافران فرا می خوانند. در یکی از این ویدئوها حمله با چاقو علیه نیروهای پلیس تبلیغ شده است.

بر اساس اطلاعات سخنگوی وزارت داخلی ایالت نوردراین-وستفالن پلیس این ایالت بخش هایی از این ویدئوها را در بین نیروهای خودمنتشر کرده است. هدف این است که کارکنان پلیس را برای چنین حملاتی آماده کرده و اطلاعات لازم در باره اقدامات لازم برای حفاظت از خود را ارائه دهد.

بر اساس اطلاعات مقامات ایالت نوردهاین وست فالن آلمان در این ویدئوهای داعش سه گونه مختلف توصیف شده که می تواند حتی توسط افراد آماتور و آموزش ندیده نیز اجرایی شود. همچنین در این کلیپ ها آمده است که کدام چاقوها برای این گونه حملات مناسب هستند.

انتهای پیام/

R31356/P36447/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۹۲۹/هشدار_ایالت_نوردراین_وستفالن_آلمان_درباره_حملات_داعش_به_نیروهای_پلیس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: