Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@20:43:06 GMT

حادثه تصادف در مسکن مهر شهر ورزنه+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۴۹۸۱/حادثه_تصادف_در_مسکن_مهر_شهر_ورزنه_تصاویر

حادثه تصادف در مسکن مهر شهر ورزنه+ تصاویر

عصر امروز بر اثر برخورد شدید پژو سواری با تیر برق خسارتی بالغ بر ۷۰ میلیون ریال وارد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق ، عصر امروز در میدان امام رضا(ع) مسکن مهر شهر ورزنه پژو سواری ۴۰۵ با پایه تیر برق برخورد کرد و دو نفر از سرنشینان دچار جراحت شدیدی از ناحیه سر و گردن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور به موقع اورژانس در صحنه و انتقال مصدومان به بیمارستان الزهرای اصفهان تا حدود بسیاری از وخامت این تصادف کم کرد ولی با این حال توجه رانندگان به جلو می تواند از وقوع این حوادث جلوگیری کند.

سروان نیکبخت رئیس پلیس راهور شهر ورزنه علت حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده سواری پژو ۴۰۵ به علت عدم توجه به جلو اعلام کرد.

در این حادثه خسارتی بالغ بر ۷۰ میلیون ریال بر سواری و همچنین پایه تیر برق وارد شد.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۹۸۱/حادثه_تصادف_در_مسکن_مهر_شهر_ورزنه_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: