Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@13:03:39 GMT

برگزاری مراسم هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۴۹۸۲/برگزاری_مراسم_هیئت_عزاداری_خبرنگاران_حسینی

برگزاری مراسم هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی

هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشته و سوگواری و عزاداری سنتی پیام سیدالشهدا در کربلا را بازخوانی نمودند. به گزارش روابط عمومی ، با حضور جمع کثیری از مسوولین هم زمان با بنیان گذاری هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی کشور و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، مراسم سومین سالگرد تدفین شهدای گمنام در مقابل مسجد ارک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمد زاهدی رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و سخنران مراسم ، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و تقدیر از حرکت جهادی موسس هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی کشور گفت : ارزشمند ترین خبرنگار جهان اسلام ، حضرت زینب (س) است که خبر و رویداد واقعه عاشورا را به جهانیان تا ابد ، منتشر نمود و ایشان اسوه تعهد و سرلوحه می باشد. همچنین ؛ مجید طلیمی بنیانگذار هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی اظهار داشت :عرصه فرهنگی ، عرصه جهاد است و احیا عزاداری سنتی ، تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم حرکت فرهنگی و ارزشمند می باشد و خبرنگاران با سرلوحه قراردادن فرامین رهبری ، با تلاش در جهت انعکاس عزاداری های سنتی در این ایام ، در تعالی فرهنگ ایرانی اسلامی و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای اسلام در صحنه خواهند ماند. دکتر سیده فاطمه ذوالقدر ؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم خاطرنشان کرد : فرهنگ زنده نگاه داشتن واقعه کربلا بسیار ارزشمند است و احیا عزاداری سنتی به این فرهنگ سازی کمک خواهد نمود. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود : خبرنگاران همواره در تمامی رویداد ها و موضوعات مهم کشور از جمله دفاع مقدس دوش به دوش دیگر مسوولین و مردم حرکت کرده اند . راه اندازی هیئت خبرنگاران حسینی بسیار ارزشمند است و بدین وسیله حمایت ویژه کمیسیون فرهنگی مجلس را از هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی کشور اعلام می داریم. این در حالیست که سرهنگ مراد مرادی ، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا وشهیدان گمنام دفاع مقدس برگزاری هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی را تحسین نموده و برای اصحاب رسانه آرزوی توفیق نمود. پسندیدم 0

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۴۹۸۲/برگزاری_مراسم_هیئت_عزاداری_خبرنگاران_حسینی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: