Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@19:32:10 GMT

نوجوانان کاراته کار خوانساری مقام دوم مسابقات کومیته را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۴۰۶/نوجوانان_کاراته_کار_خوانساری_مقام_دوم_مسابقات_کومیته_را_کسب_کرد

نوجوانان کاراته کار خوانساری مقام دوم مسابقات کومیته را کسب کرد

فاطمه قربانعلی بانوی کاراته کار از شهرستان خوانسار در سیزدهمین دوره مسابقات کاپ بین المللی ایران زمین، در بخش کومیته مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمیدان نیوز؛ سیزدهمین دوره مسابقات بین‌ المللی جام ایران زمین، دو روز گذشته در تهران برگزار شد.

این رقابت‌ ها برای بانوان و آقایان در دو بخش کاتا و کومیته انجام شد که مسابقات روز پنجشنبه 30 آذرماه، برای رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و رقابت های روز جمعه اول دی ماه در رده های سنی امید، بزرگسالان و پیشکسوتان و نیز در بخش معلولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات بانوان در سالن ورزشی معلم و رقابت‌ های مردان در سالن غدیر بر پا بود.

فاطمه قربانعلی بانوی کاراته کار از شهرستان خوانسار در سیزدهمین دوره مسابقات کاپ بین المللی ایران زمین به خوبی درخشید.

این نوجوانان کاراته کار توانست در بخش کومیته مقام دوم این مسابقات را کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۴۰۶/نوجوانان_کاراته_کار_خوانساری_مقام_دوم_مسابقات_کومیته_را_کسب_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: