Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:03:39 GMT

گلایه قهرمان کاراته مسابقات بین‎المللی ارمنستان از بی‎مهری مسؤولان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۴۰۷/گلایه_قهرمان_کاراته_مسابقات_بین_المللی_ارمنستان_از_بی_مهری_مسؤولان

گلایه قهرمان کاراته مسابقات بین‎المللی ارمنستان از بی‎مهری مسؤولان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حسین ریواز قهرمان کاراته مسابقات بین‎المللی ارمنستان، با اشاره به مسابقات بین‎المللی کاراته شوتوکان WSKF در کشور ارمنستان و گلایه ازحمایت مسؤولان به‎ویژه اداره ورزش و جوانان شهرستان کردکوی، اظهار کرد: سطح مسابقات بالا بود که کسب ۱۱ طلا و هفت برنز حاکی از عملکرد مثبت تیم ایران در این دوره از رقابت‎ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رقبای بنده قوی و سرسخت بودند، افزود: با کشور‌هایی همچون ارمنستان، قزاقستان، امارات، عراق و .. رقابت پرداختم که در نهایت موفق شدم به مدال طلا دست یابم.

قهرمان کاراته مسابقات بین‎المللی ارمنستان که در نخستین حضورش در رقابت‎های برون‎مرزی موفق به کسب مدال طلا شده است، گفت: از اینکه توانستم در این دوره از رقابت‎ها مقام نخست را کسب کنم و پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورم، خوشحالم، از طرفی حضور در مسابقات فراملی بر میزان تجربیات ورزشکاران می‎افزاید.

ریواز تصریح کرد: به همه قول داده بودم با مدال به ایران بازگردم، از اینکه این وعده بنده محقق شد بسیار خوشحالم و این مدال برایم باارزش است.

 وی یادآور شد: چهار ماه برای مسابقات ارمنستان تمرین داشتم و زمانی که به آمادگی کامل رسیدم برای حضور در مسابقات اقدام کردم.

* انگیزه ورزشکاران با حمایت مسؤولان دوچندان می‎شود/ به آینده ورزشی‎ام امیدوارم

قهرمان کاراته مسابقات بین‎المللی ارمنستان با گلایه از  حمایت نکردن مسؤولان به‎ویژه اداره ورزش و جوانان شهرستان کردکوی، خاطرنشان کرد: متأسفانه از سوی مسؤولان شهرستانی حمایت نمی‎شوم، البته این دوره از مسابقات کاپ آزاد بود، اما در صورتی که مسابقات زیر نظر فدراسیون هم باشد مسؤولان کمک نمی‎کنند.

ریواز با بیان اینکه حمایت مسؤولان ورزشکاران را امیدوار می‎کند، اظهار داشت: مسؤولان باید بدانند وقتی ورزشکاری همچون بنده با این سن و تجربه به چنین مقامی دست می‎یابد نیازمند پشتکار است، در واقع حمایت آن‌ها امید، انگیزه و پشتکار ورزشکار را دوچندان می‎کند.

وی با بیان اینکه در صورتی که مقام کسب نکنیم مسؤولان از ما حمایتی نمی‎کنند، اذعان کرد: از آنجایی که هیچ درآمدی ندارم با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‎کنم، در صورتی که مشکل اقتصادی بنده حل شود قول می‎دهم در المپیک شرکت کنم.

قهرمان کاراته مسابقات بین‎المللی ارمنستان با بیان اینکه به آینده ورزشی‎ام امید دارم، تأکید کرد: در صورتی که حمایت مسؤولان باشد ورزشکار با انگیزه بیشتری فعالیت می‎کند که به‎دنبال آن با کسب عناوین درخشان برای استان و کشور خود افتخار کسب می‎کند.

در حالی که حسین ریواز به‎عنوان تنها نماینده استان گلستان در مسابقات بین‎المللی کاراته شوتوکان WSKF که در کشور ارمنستان حضور یافت و موفق به کسب مدال طلا شد بازگشت غریبانه‎ای به استان داشت و مورد بی‎مهری مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت طوری که هیچ یک از مسؤولان در مراسم استقبال وی حاضر نشدند.

 ریواز با بیان اینکه حمایت اداره ورزش و جوانان کردکوی از بنده بسیار ضعیف بود، بیان کرد: مسؤولان می‎دانستند که بنده تنها کاراته‎کای بودم که از استان گلستان و شهرستان کردکوی در این رقابت‎ها حاضر شدم، به طور قطع رها کردن ورزشکار به حال خود و تبریک پس از کسب مقام کافی نیست و حمایت مسؤولان باید بیش از این باشد.

وی با بیان اینکه متأسفانه مسؤولان شهرستانی از بنده حمایت نمی‎کنند، اظهار داشت: زمانی که حمایت مسؤولان وجود نداشته باشد ورزشکار بعد از مدتی مأیوس می‎شود.

قهرمان کاراته مسابقات بین‎المللی ارمنستان با بیان اینکه عدم حضور مسؤولان در مراسم استقبال بنده را متعجب کرد، ابراز کرد: متأسفانه حتی یک نفر از مسؤولان استانی و شهرستانی هم در مراسم استقبال حضور پیدا نکردند.

گفتنی است؛ حسین ریواز متولد سال ۱۳۷۹ اهل شهرستان کردکوی استان گلستان است، وی در سن پنج سالگی وارد عرصه ورزش کاراته شد و طی فعالیت در این ورزش به ۴۰ مقام استانی و بیش از پنج مقام کشوری دست یافت.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۴۰۷/گلایه_قهرمان_کاراته_مسابقات_بین_المللی_ارمنستان_از_بی_مهری_مسؤولان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: