Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@11:06:29 GMT

خداحافظی با ویلچر های معمولی/تبدیل ویلچر معمولی به ویلچر برقی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۴۲۱/خداحافظی_با_ویلچر_های_معمولی_تبدیل_ویلچر_معمولی_به_ویلچر_برقی

خداحافظی با ویلچر های معمولی/تبدیل ویلچر معمولی به ویلچر برقی

خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه پیام نور موفق به تبدیل ویلچر معمولی به ویلچر برقی شدند که کار حمل ‌و نقل ویلچرها آسان‌تر می کند. به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمد یزدان‌یار محقق دانشگاه جامع علمی کاربردی از ساخت ماژول تبدیل ویلچر معمولی به ویلچر برقی خبر داد و گفت: ویلچرهای معمولی در بازار به دلیل وزن سنگین و عدم جمع شدن، قابلیت حمل ‌و نقل کمی دارند، ولی ماژولی که بر روی آن تعبیه می‌شود می‌تواند این ویلچرها را به ویلچر برقی تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تبدیل شدن ویلچرهای معمولی به ویلچر برقی، حمل ‌و نقل ویلچرها آسان‌تر انجام می‌شود زیرا اجزای این ویلچر کاملاً جدا و جمع شده و در صندوق عقب خودرو قرار می‌گیرد.یزدان‌یار اظهار داشت: ویلچرهای برقی دارای یک موتور مرکزی، باطری لیتیوم آهن پرقدرت و یکسری بست است.
محقق دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد: برای تبدیل ویلچر معمولی به ویلچر برقی لازم نیست بر روی ویلچر معمولی تغییراتی داده شود، زیرا این ماژول بر روی تمام ویلچرها قابل ‌نصب است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۴۲۱/خداحافظی_با_ویلچر_های_معمولی_تبدیل_ویلچر_معمولی_به_ویلچر_برقی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: