Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@02:16:34 GMT

ایده‌های جذاب تزیین سالاد کاهو

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۵۱۶/ایده_های_جذاب_تزیین_سالاد_کاهو

ایده‌های جذاب تزیین سالاد کاهو

یکی از پیش غذا‌های مهم در هر سفره‌ی ایرانی سالاد کاهو و کلم است که می‌توانید تزیینات متفاوتی و زیبایی برای آن انجام دهید، ولی باید درنظر داشت که هر چه‌قدر تزیین سالاد کاهو به زیبایی و با دقت انجام شود می‌تواند به خوشمزه‌تر دیدن آن کمک کند. با ما همراه باشید تا علاوه بر خواندن نکات تزیین سالاد کاهو، گالری عکس تزیین سالاد کاهو را نیز مشاهده کنید تا بتوانید سالاد کاهوی جذاب و جدیدی را برای مهمانان خود تزیین کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





نکات مهم در تزیین سالاد کاهو:

۱- برای داشتن تزیین زیبا در سالاد کاهو بهتر است موادی که در سالاد استفاده می‌کنیم اعم از کاهو، کلم و… تازه باشند.

۲- برای تزیین سالاد بهتر است از خیار، گوجه، کلم قرمز بیشتر استفاده کنید، چون این سه مواد طرفداران زیادی دارند.

۳- زمانی که شروع به تهیه‌ی سالاد می‌کنید به سالاد نمک نزنید، چون باعث پژمردگی سبزیجات می‌شود.

۴- سعی کنید برای تزیین سالاد کلم و کاهو از خیار با پوست استفاده کنید، چون پوست خیار طعم لذیذی به سالاد می‌بخشد.

۵- برای تزیین زیباتر سالاد کاهو می‌توانید از قالب‌های مختلف برای برش خیار، گوجه و … استفاده کنید.


در تزیین این سالاد از زیتون، گوجه، خیار و هویج استفاده شده است که خیار و قسمتی از هویج‌ها با قالب گل برش داده شده و قسمت دیگر هویج‌ها به صورت گل پیچیده شده است.


این سالاد بسیار ساده با زیتون و خیار‌هایی به شکل گل تزیین شده که رنگ‌های مختلف استفاده شده در سالاد زیبایی و جذابی به آن بخشیده است.


برای داشتن این تزیین نیاز به مداد تراش سبزیجات دارید که هویج و خیار را با مدادتراش، تراش داده و به صورت گل دربیاورید.








ایده‌های تزیین سالاد کاهو به پایان رسید امیدواریم این ایده‎های جذاب مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته و از این ایده‌ها در مهمانی‌های خود استفاده کنید. منتظر نظرات و دیدگاه‌های شما عزیزان هستیم.  

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۵۱۶/ایده_های_جذاب_تزیین_سالاد_کاهو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: