Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@05:58:54 GMT

ایده های تزیین آباژورهای ساده با مروارید

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۵۱۷/ایده_های_تزیین_آباژورهای_ساده_با_مروارید

ایده های تزیین آباژورهای ساده با مروارید

اگر آباژور ساده و یا قدیمی دارید آن را دور نیندازید می توانید با روشی ساده آن را شیک و مد روز کنید، با استفاده از تعدادی مروارید می توانید آباژورتان را تزیین و دوباره قابل استفاده کنید. ما در این مطلب ایده‌های تزیین آباژور با مروارید را برایتان جمع آوری کرده ایم تا به کمک آن‌ها بتوانید جلوه زیبایی به آباژور ساده و قدیمی تان ببخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





اگر از مدل آباژور فعلی تان خسته شده اید و دوست دارید آن را عوض کنید لازم نیست آباژور جدید بخرید بلکه با کمی خلاقیت و سلیقه میتوانید آباژور قدیمی تان را شیک و مدرن کنید. در خانه همه ما مروارید پیدا میشود پس می توانید از آن‌ها بهترین استفاده را بکنید و با آن‌ها یک آباژور شیک بسازید. از مروارید‌های ریز و درشت به همراه نگین برای تزیین آباژور استفاده کنید و آن‌ها را با سلیقه روی آباژور بچسبانید نتیجه کار واقعا زیبا می شود.               منبع:نمناک

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۵۱۷/ایده_های_تزیین_آباژورهای_ساده_با_مروارید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: