Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@10:06:28 GMT

تصادف پژو و سمند در جاده بیرجند، ٥ کشته به جای گذاشت/عکس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۵۵۶۸/تصادف_پژو_و_سمند_در_جاده_بیرجند_٥_کشته_به_جای_گذاشت_عکس

تصادف پژو و سمند در جاده بیرجند، ٥ کشته به جای گذاشت/عکس

جزییات تصادف امروز صبح پژو و کامیون بنز در جاده ایلام. آفتاب‌‌نیوز : تصادف يك دستگاه پژو پارس و يك دستگاه سمند در استان خراسان جنوبي، منجر به كشته شدن ٥ نفر و مجروح شدن يك نفر ديگر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور، رييس مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا درباره اين تصادف كه ساعت ١٤:٣٠ سه شنبه اتفاق افتاده، گفت:"به گزارش پليس راه بيرجند، علت اين تصادف كه در كيلومتر ٣٥ اسديه رخ داده، تجاوز به چپ راننده پژو پارس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

سرهنگ نادر رحماني، همچنين به تصادف يك دستگاه پژو ٤٠٥ و كاميون بنز در استان ايلام اشاره كرد و گفت:" اين تصادف در كيلومتر ٥٠ جاده ايوان و ساعت ٥٠ دقيقه بامداد چهارشنبه اتفاق افتاده و ٥ نفر مجروح به جاي گذاشته است."

علت تصادف، تجاوز به چپ راننده پژو بوده استتصادف يك دستگاه پژو پارس و يك دستگاه سمند در استان خراسان جنوبي،منجر به كشته شدن ٥ نفر و مجروح شدن يك نفر ديگر شد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۵۵۶۸/تصادف_پژو_و_سمند_در_جاده_بیرجند_٥_کشته_به_جای_گذاشت_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: