Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@05:02:37 GMT

دستگیری 4 کلاهبردار حرفه ای در عجب‌ شیر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۶۸۳۷/دستگیری_۴_کلاهبردار_حرفه_ای_در_عجب_شیر

دستگیری 4 کلاهبردار حرفه ای در عجب‌ شیر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ رحمان عبدی فرمانده انتظامی عجب‌ شیر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع سکه و پلاک طلای تقلبی در سطح شهر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند چهار متهم را در حین توزیع طلاجات تقلبی در بازار شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:در بازرسی بدنی از متهمان و بازرسی خودرو تعداد 13 عدد سکه ربع بهار آزادی، 76 عدد پلاک و چهار عدد انگشتر تقلبی به همراه تعداد هشت فقره چک بانکی به مبلغ 388 میلیون ریال و 18میلیون ریال پول نقد، یک دستگاه شوکر الکتریکی، دوقبضه سلاح سرد، دستگاه شنود، یک عدد ساعت مچی با قابلیت فیلمبرداری، یک عدد باطوم پلاستیکی، 27عدد قرص ترامادول و مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌ شیر با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان درخواست کرد هر گونه اخبار و اطلاعات و موارد مشکوک را با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند و تقدیر، پیشنهاد و انتقادات خود از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی 197 دفتر نظارت همگانی با پلیس در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/ش

کشف ه طلاجات تقلبی در شهرستان عجب شیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۸۳۷/دستگیری_۴_کلاهبردار_حرفه_ای_در_عجب_شیر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: