Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@20:37:39 GMT

چگونـه باگذشـتـه صلـح کنيـم و آينـده را بسـازيـم؟

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۶۸۴۴/چگونـه_باگذشـتـه_صلـح_کنیـم_و_آینـده_را_بسـازیـم

چگونـه باگذشـتـه صلـح کنيـم و آينـده را بسـازيـم؟

خبرگزاري آريا -

گاهي وقت ها ما با ديگران مشکلي نداريم، با کسي دعوايي نداريم، از کسي ناراحت نيستيم و تنها مشکل مان با خودمان است. بهتر است بگوييم با گذشته خودمان.
ما با خودمان قهر هستيم، از خودمان خسته هستيم و نمي دانيم چه بايد بکنيم. اگر شما هم اين مشکل را داريد بايد بدانيد مشکل شما تا حدود زيادي قابل حل است مخصوصا مشکلاتي که خود را در آنها مقصر نمي دانيد و به نوعي خود را يک قرباني به حساب مي آوريد مثلا قرباني مشکلات خانوادگي، بيماري هاي موروثي، اتفاق هاي غيرقابل پيش بيني و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
نمي خواهيم بگوييم اين راه هايي که در ادامه مي آيد به طور کامل مي تواند مشکل شما را حل کند اما اين موارد مي توانند روابط زندگي شما را تا حد زيادي تغيير دهند و مرهمي باشد بر دردهاي کهنه شما.
1) راه جديدي پيش بگيريد؛ اولويت خودتان را پيدا کنيد: شايد تکراري باشد اما اهميت دارد. شما بايد به روياهايتان جامه عمل بپوشانيد وگرنه اين روياها در روح شما سرگردان مي مانند. آنها به دنيا نيامده مي ميرند و مرگ روياهاي ما مرگ خود ماست. پس روياهايتان را که در اولويت قرار دارند بيابيد و به آنها جان بدهيد. حتي اگر اين جان دادن در تصور شما باشد!
2) به خودتان اعتماد کنيد؛ به خرد دروني تان گوش دهيد: همه ما از درونمان ندايي را مي شنويم؛ ندايي که با ما حرف مي زند و ما نمي شنويم، يعني مي شنويم اما گوشمان را به روي آنها مي بنديم. اين بار اين کار را بکنيد و به صداي درون تان و آنچه مي خواهد با مهرباني گوش دهيد. شايد جواب در درون شماست و شما بيهوده در دنياي بيرون و ديگران جست وجوگر آن هستيد.
3) يک قدم عقب برويد؛ خودتان را از ناراحتي ها دور کنيد: گاهي وقت ها ما در يک دايره از اشتباهاتمان قرار مي گيريم و به جاي اينکه پا را بيرون از دايره بگذاريم با اين توجيه که ديگر کار از کار گذشته خودمان را درگير مشکلات بيشتري مي کنيم در حالي که به جاي جلو رفتن بهتر است به عقب بازگرديم.
4) دنبال امتياز بالاتر نباشيد؛ به استانداردهاي خودتان برسيد: برخلاف باور بسياري از ما زندگي برد و باخت نيست؛ بلکه شما در همان سطحي که هستيد مي توانيد آدم موفقي باشيد. گاهي موفق بودن نفر اول در ميدان بودن است، گاهي راه رفتن است و گاهي توان ايستادن و حتي گاهي تحمل هميشه روي صندلي چرخ دار نشستن و ادامه زندگي.
منبع:روزنامه سلامت


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۸۴۴/چگونـه_باگذشـتـه_صلـح_کنیـم_و_آینـده_را_بسـازیـم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: