Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@04:46:38 GMT

امسال چهره متفاوتی از بهار شهر رحیم آباد ارائه می کنیم اجرای طرح بهسازی فضای سبز در آستانه نوروز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۶۸۶۳/امسال_چهره_متفاوتی_از_بهار_شهر_رحیم_آباد_ارائه_می_کنیم_اجرای_طرح_بهسازی_فضای_سبز_در_آستانه_نوروز

امسال چهره متفاوتی از بهار شهر رحیم آباد ارائه می کنیم اجرای طرح بهسازی فضای سبز در آستانه نوروز

شهر رحیم آباد گفت: برای استقبال از عید نوروز در حال حاضر بهسازی فضای سبز پیاده‌رو ها در حال اجراست که تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.

محمد محمدی شهردار رحیم آباد رودسر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا  با بیان اینکه نوروز  امسال چهره متفاوتی از بهار شهر رحیم آباد ارائه می کنیم ، افزود: در این راستا طرح رنگ آمیزی و زیباسازی معابر شهری در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی ادامه داد: برای استقبال از عید نوروز در حال حاضر بهسازی فضای سبز پیاده‌رو‌ها نیز در حال اجرا است که تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی لایروبی انهار در این شهر نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهر رحیم آباد در ۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۸۶۳/امسال_چهره_متفاوتی_از_بهار_شهر_رحیم_آباد_ارائه_می_کنیم_اجرای_طرح_بهسازی_فضای_سبز_در_آستانه_نوروز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: