Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:45:05 GMT

یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان (عج) کردکوی به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۷۲۷۶/یادواره_شهدای_مسجد_صاحب_الزمان_عج_کردکوی_به_روایت_تصویر

یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان (عج) کردکوی به روایت تصویر

نهمین یادواره ۷ شهید همیشه سرافراز مسجد حضرت صاحب الزمان (عچ) (مسجد حجتی) محله میرخیل کردکوی باحضور سردار مهران طهماسبی جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ نهمین یادواره 7 شهید همیشه سرافراز مسجد حضرت صاحب الزمان (عچ) (مسجد حجتی) محله میرخیل کردکوی باحضور سردار مهران طهماسبی جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهروان راه شهدا امشب با توجه به بارش شدید باران و سردی هوا باحضور حداکثری خود در یادواره شهدای مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) محله میرخیل با آرمان های امام، رهبری و شهدا تجدید بیعت کردند.

شهید قربانعلی کیاء

شهید فرضعلی ابراهیم زاده

شهید سیدکمال الدین حسینی

شهید حاج حسین حجتی

شهید سیدمحمد عقیلی

شهید باباعلی ابراهیم زاده

شهید ضیاءالدین کیاء

شهدای مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) (مسجد حجتی) محله میرخیل کردکوی هستند.

تصاویری از این مراسم باشکوه:

عکاس: مصطفی لیاقتی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۷۲۷۶/یادواره_شهدای_مسجد_صاحب_الزمان_عج_کردکوی_به_روایت_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: