Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@19:22:23 GMT

باورنکردني؛ فيلم برداري زن کارفرما از خدمتکار درحال خودکشي!

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۵۲۶/باورنکردنی_فیلم_برداری_زن_کارفرما_از_خدمتکار_درحال_خودکشی

خبرگزاري آريا- پليس کويت زني را که از خدمتکار خانگي خود در هنگام سقوط از طبقه هفتم ساختمان، فيلم برداري کرده بود بازداشت کرد.
به گزارش سرويس اخبار باورنکردني خبرگزاري آريا، اين خدمتکار ظاهرا قصد داشت خودکشي کند . اين زن کويتي متهم است براي جلوگيري از خودکشي خدمتکار خود کاري نکرده و به فيلم برداري از او در هنگام سقوط از ساختمان مشغول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين خدمتکار که اتيوپيايي است از اين ماجرا جان سالم به در برده است.

به نوشته روزنامه السياسه ،کارفرماي اين زن از اين صحنه فيلم برداري و سپس اين فيلم را در شبکه هاي اجتماعي منتشر کرده است . اين ويدئوي 12 ثانيه اي اين خدمتکار را درحالي که با همه توان خود با يک دست به لبه يک پنجره چسبيده است نشان مي دهد .
در اين فيلم زن پشت دوربين به اين خدمتکار مي گويد:« تو ديوانه اي بيا بالا » . اما او به فيلم برداري خود ادامه مي دهد و به خدمتکار خود کمکي نمي کند. « منو بگير،‌منو بگير» آخرين کلمات خدمتکارپيش از سقوط است اما او خوشبختانه روي سقف فلزي مي افتد که ظاهرا جلو سقوط او را به روي زمين مي گيرد و او را از مرگ نجات مي دهد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از کويت ،‌به نوشته اين روزنامه ،پس از انتقال اين زن به بيمارستان مشخص شد او دچار شکستگي بازو و خونريزي در بيني و گوش شده است.
اين منبع تصريح کرد کارفرماي کويتي اين زن به « کمک نکردن به فرد در معرض خطر » متهم شده است.
انجمن حقوق بشر کويت از مقامات خواست تا درباره اين پرونده تحقيق و به دستگاه قضايي شکايت کنند. شمار خدمتکاران خانگي در کويت که اغلب از اتباع جنوب شرقي آسيا هستند بيش از 600 هزار نفر بالغ مي شود.
دو سوم از سه ميليون و نيم جمعيت کويت را خارجي ها تشکيل مي دهند. سازمان هاي مدافع حقوق بشر به طور مرتب کويت را به بهبود شرايط خدمتکاران خانگي که در معرض سوء استفاده هاي زياد از جمله کار روزانه 15 ساعتي و پرداخت نشدن حقوق قرار دارند فرا مي خوانند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۵۲۶/باورنکردنی_فیلم_برداری_زن_کارفرما_از_خدمتکار_درحال_خودکشی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: