Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@10:00:52 GMT

تلاش برای بازگشایی راه های مسدود شده کوهستانی رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۶۹۸۷۳۴/تلاش_برای_بازگشایی_راه_های_مسدود_شده_کوهستانی_رضوانشهر

تلاش برای بازگشایی راه های مسدود شده کوهستانی رضوانشهر

مهندس یونس هوشمندپور روز یکشنبه در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تمامی راه های اصلی در رضوانشهر و پره سر به جز محور پونل به خلخال واقع در محدوده زندانه تا گردنه الماس، باز است .
وی افزود: تعداد 11 روستای کوهستانی و سخت گذر در حوزه استحفاظی رضوانشهر و پره سر بدلیل بارش برف سنگین از شب گذشته در محاصره برف قرار گرفتند که از سحرگاه امروز نیرو های راهداری در صدد بازگشایی این محور ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هوشمند پور با اشاره به مسدود شدن محور پونل به خلخال نیز گفت: این محور هم اکنون از پونل تا روستای زندانه باز و تردد در آن جریان دارد ولی از زندانه تا گردنه الماس به طول 12 کیلومتر که خالی از سکنه نیز می باشد بدلیل نبود ایمنی کافی و برف و کولاک شدید تا اطلاع بعدی مسدود است.
وی ضمن توصیه به رانندگان و مسافران برای رعایت نکات ایمنی و امنیتی گفت: اگر قصد تردد از این منطقه به شهرستان خلخال را دارند محور جایگزین اسالم به خلخال را انتخاب کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر افزود: هم اکنون ارتفاع برف در مناطق کوهستانی این شهرستان بیش از 50 سانتی متر است که راه 11 روستای کوهستانی را مسدود کرد.
وی گفت :هم اکنون 14 نفر از نیرو های راهداری با بکار گیری 7 دستگاه برف روب مشغول بازگشایی راه ها هستند و تا ساعاتی دیگر کار برف روبی در این مناطق به پایان خواهد رسید.
وی افزود: از نیمه بهمن ماه سالجاری تاکنون 150 تن نمک و ماسه در جاده ها ریخته شده است و همچنین 500 متر مکعب عملیات برف روبی در این مناطق داشته ایم.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: مهرعلی گواهی**انتشار دهنده: بابایی
7293 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۸۷۳۴/تلاش_برای_بازگشایی_راه_های_مسدود_شده_کوهستانی_رضوانشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: