Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@19:34:44 GMT

اختصاص بخشی از نمره پایانی دانشجویان منوط به حضور در اولین همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۴۵۲/اختصاص_بخشی_از_نمره_پایانی_دانشجویان_منوط_به_حضور_در_اولین_همایش_بین_المللی_پزشکی_آکادمیک_ایران

اختصاص بخشی از نمره پایانی دانشجویان منوط به حضور در اولین همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شبنم موثقی، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ضمن دعوت از کلیه استادان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به منظور شرکت در اولین همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران که با همکاری دانشگاه های آکسفورد و کمبریج از فردا به مدت 4 روز در بیمارستان فرهیختگان برگزار می گردد اعلام کرد: " بخشی از نمره پایان ترم دانشجویان مقطع استاژری و انترنی بخش های داخلی و گروه های مرتبط و بخش های عفونی منوط به حضور و ارائه گواهی از این همایش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس وبسایت همایش www.academicmedicine.ir مراجعه نمایند.

201

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۴۵۲/اختصاص_بخشی_از_نمره_پایانی_دانشجویان_منوط_به_حضور_در_اولین_همایش_بین_المللی_پزشکی_آکادمیک_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: