Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@18:26:21 GMT

مازندران| پیکر مرحوم علیزاده در زادگاهش تشیع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۵۲۸/مازندران_پیکر_مرحوم_علیزاده_در_زادگاهش_تشیع_شد

مازندران| پیکر مرحوم علیزاده در زادگاهش تشیع شد

پیکر مرحوم علیزاده عضو شورای نگهبان قانون اساسی دقایقی پیش بر روی دستان مردم قدرشناس زیرآب مازندران تشیع شد. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، مراسم تشیع پیکر محمدرضا علیزاده عضو شورای نگهبان دقایقی پیش پس از برگزاری نماز جمعه زیرآب از مقابل مصلا و مسجد جامع زیرآب آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، مسئولان ارشد استانی، استانداری، دفتر نماینده ولی فقیه، اعضای مجلس خبرگان رهبری، سلسله جلیله روحانیت، جامعه قضات و اعضای شورای نگهبان استان حضور یافتند.

پیکر مطهر این فقید سعید قرار است پس از تشیع در شهر زیرآب در کنار مزار امامزاده عبدالحق (ع) زیرآب به خاک سپرده شود.

معاون قوه قضائیه، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک، دادستان شهرستان قائم‌شهر، مدیرکل ارزشیابی قضات و قائم مقام دبیرشورای نگهبان از سوابق مرحوم علیزاده است.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۵۲۸/مازندران_پیکر_مرحوم_علیزاده_در_زادگاهش_تشیع_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: