Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@04:41:26 GMT

امروز برخی در دنیا دین آدامسی دارند/ فریاد لبیک یا حسین عاشورایی ها در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۷۱۹/امروز_برخی_در_دنیا_دین_آدامسی_دارند_فریاد_لبیک_یا_حسین_عاشورایی_ها_در_بوشهر

امروز برخی در دنیا دین آدامسی دارند/ فریاد لبیک یا حسین عاشورایی ها در بوشهر

مبلغ دینی گفت: برخی از ثروتمندان دین آدامسی دارند و زمانی که شیرینی آن تمام می شود آن را دور می اندازند، اما فقرا تا آخر عمر آدامی را می جوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ مراسم روز عاشورا با حضور دسته های عزاداری در همه شهرها و روستاها استان بوشهر برگزار و مردم استان بوشهر در سوگ امام حسین(ع) به سوگ نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام بهبهانی نژاد در مراسم عاشورای حسینی در بوشهر گفت:  در علم و دین ثابت شده است که در دل فذرزندانمان هرچه بکاریم همان برداشت خواهیم کر د و تا کنون سابقه نداشته است فردی گندم بکارد و هندوانه برداشت کند.

این مبلغ دینی اظهار کرد: وقتی دشمنان برای قلب جوانان برنامه ریزی می کنند و بذری می کارند، قطعا بعداز آنها اگر ما حرکتی انجام دهیم اثر گذار نخواهد بود که امیرالمومنین(ع) در این خصوص می فرماید قلب جوانان برای جذب کاملا آماده است و علمی که در سن کودکی به انسان منتقل می شود مانند حکاکی است. 

این استاد حوزه افزود: وش دادن به صوت های مختلف می تواند بر نوزاد اثر گذار باشد و زمانی که مادری باردار است اگر به موسیقی های غربی گوش دهد فرزند در زندگی مسیر غربی انتخاب خواهد کرد و اگر به آموزه های دینی گوش دهد قطعا فرزند مسیر اهلبت انتخاب می کند و فرزندی که در خانه ای با صوت موسیقی غربی زندگی می کند و فرزندی که در خانه ای با صوت قرآن بزرگ می شود دارای تفاوت های بسیاری است.

بهبهانی نژاد با بیان اینکه دلیل کم شدن آرامش در جامعه عمل نکردن به آموزه ای قرآن است، بیان کرد: برخی از ثروتمندان دین آدامسی دارند و زمانی که شیرینی آن تمام می شود آن را دور می اندازند، اما فقرا تا آخر عمر آدامی را می جوند.

وی عنوان کرد: باید ضرورت دین که امر به معروف و نهی از منکر است را یک ضرورت بدانیم و رابطه بین محبت،وحدت، آرامش و غیره با امر به معروف و نهی از منکر بسیار بزرگ است که نشان می دهد برخی از ارتباط ها تعاملی و برخی تقابلی هستند.

این مبلغ دینی  تصریح کرد: پا گذاشتن روی پرچم آمریکا و اسرائیل سنبلی است که از پیامبر اسلام وجود داشته است که متاسفانه برخی از افراد دارای علم برای رد شدن از این نماد ها حرکات مارپیچ انتخاب می کنند.

بهبهانی نژآد ادامه داد: خدا لعنت کند رشوه دهنده، رشوه گیرنده و پیشنهاد رشوه دادند، برای مقابله با این افراد باید اقدام جدی صورت بگیرد و رسانه های با تولید مقالات مختلف این موضوع رابه مراجه بالاتر اعلام کنند.

تجمع بزرگ هیئت های عزاداری شهر دیر در روز عاشورا

هیئت ها و دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی شهر دیر در روز عاشورا با اجتماع در چهار راه امام حسین(ع) در سوگ قمر بنی هاشم عزاداری کردند.

در دهمین روز از محرم  در روز عاشورا، هیئت ها و دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی با اجتماع در چهار راه امام حسین(ع) شهر دیر در سوگ قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس(ع) عزاداری کردند

امروز جوانان ونوجوانان در کنار پیران و کهنسالان از گوشه گوشه شهر دیر و محلات مختلف خود را به محل برگزاری مراسم رسانده اند تا عشق و محبت خود به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام بویژه سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت عباس(ع) نشان دهند.

وجود ایستگاه های متعدد صلواتی در مسیر  فضای معنوی  وجلوه خاصی به شهر بخشیده است؛ آری امروز جلوه زیبایی از عشق و دلدادگی مردمان دیار دارالحماسه دیر به نمایش در آمد.

حاضران در این مراسم با فریادهای «لبیک یا حسین(ع)»با مولای خود سرور و سالار شهیدان بیعت دوباره ای بستند.

جانشین سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر در حاشیه این مراسم با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: قمر بنی هاشم الگوی کامل استقامت ،بصیرت دینی و ولایتمداری برای تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

سیدعلی حسینی نیا افزود: دشمنان ما بویژه آمریکای جنایتکار باید بدانند که مردم ولایتمدار و هوشیار ایران اسلامی با الگوپذیری از حضرت عباس(ع) در مقابل دسیسه های آنها ایستاده اند و ذره ای در دفاع از ولایت و رهبر خود کوتاه نمی آیند.

وی با اشاره به هجمه شدید دشمن به اعتقادات و باورهای نسل جوان ادامه داد: حضور باشکوه مردم بویژه  نوجوانان و جوانان در مراسمات اهلبیت علیهم السلام بویژه عزاداری های ایام محرم و صفر  نقشه های دشمنان را خنثی می کند

.

جانشین سپاه دیر وحدت ، یکپارچگی  و اطاعت از مقام معظم رهبری را کلید غلبه بر دشمن دانست و گفت: آمریکایی ها و رئیس جمهور احمق آن فکر می کنند با تحریم های اقتصادی و جنگ رسانه ای می توانند  ملت غیور ایران را به زانو در آورند در حالی که این مردم درس خود را در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس به خوبی پس داده اند  و هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت.

عزاداری روز تاسوعای حسینی در دلوار

 

//انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۷۱۹/امروز_برخی_در_دنیا_دین_آدامسی_دارند_فریاد_لبیک_یا_حسین_عاشورایی_ها_در_بوشهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: