Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@09:55:51 GMT

آرزو و هشدار عارف در سالگرد ارتحال امام/چه سخت است ببینیم یاران امام و انقلاب در محدودیت به سر ببرند/کاش می‌شد یاران دور هم جمع می‌شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۸۹۳/آرزو_و_هشدار_عارف_در_سالگرد_ارتحال_امام_چه_سخت_است_ببینیم_یاران_امام_و_انقلاب_در_محدودیت_به_سر_ببرند_کاش_می_شد_یاران_دور_هم_جمع_می_شدند

رئیس فراکسیون امید مجلس طی یادداشتی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با هشدار نسبت به تحریف اندیشه‌های امام، تاکید کرد: راز و رمز محبوبیت امام خمینی در بین مردم این بوده است که ایشان محور وحدت نیروهای انقلاب بودند و چه سخت است ببینیم یاران امام (ره) و انقلاب توسط نیروهای داخلی و خارجی مورد هجمه قرار می‌گیرند و امروز به جای آنکه میدان‌دار باشند در محدودیت به سر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : متن یادداشت اینستاگرامی محمدرضا عارف به شرح زیر است: "بیست و هشتیمن سالروز ارتحال امام خمینی در حالی فرا می‌رسد که کشورهای اسلامی بیش از گذشته نیازمند اندیشه‌های ناب رهبر فقید انقلاب اسلامی هستند. در دنیای کنونی برای دفاع از اسلام و ایستادن در برابر خطرها یک راه وجود دارد و آن دفاع همه‌جانبه نظری و عملی از چهره مردمی اسلام است که در نظریه امام خمینی متبلور است. حرکت اصلاحی امام خمینی که با همت مردم پیروز شد می‌تواند برای همه کشورهای مسلمانی که خواستار استقلال، پیشرفت و مردمسالاری هستند، الگو باشد. امام نماینده اسلام مردم سالار و آزادی‌گرا بود که انقلاب اسلامی ما براساس اندیشه‌های آن بزرگوار شکل گرفت. امام منادی وحدت و همدلی بود. راز و رمز محبوبیت امام خمینی در بین مردم این بوده است که ایشان محور وحدت نیروهای انقلاب بودند و چه سخت است ببینیم یاران امام و انقلاب توسط نیروهای داخلی و خارجی مورد هجمه قرار می‌گیرند و امروز به جای آنکه میدان‌دار باشند در محدودیت به‌سر ببرند. چه سخت است ببینیم بازار تهمت و افترا برای رسیدن به قدرت آنچنان داغ است که مدعیان پیروی از امام هیچ نام و نشانی از امام برای خود باقی نگذاشتند. امروز جای خالی امام بسیار حس می‌شود. کاش می‌شد به مانند گذشته یاران انقلاب و امام با هر نوع گرایشی دور هم جمع می‌شدند. امروز خطر تحریف اندیشه‌های امام نسبت به گذشته بسیار حس می‌شود. مظلومیت امام به دلیل عدم ارائه تحلیل درست و جامع از شخصیت ایشان است باید بکوشیم امام را همانگونه که بود به نسل جوان بشناسانیم."

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۸۹۳/آرزو_و_هشدار_عارف_در_سالگرد_ارتحال_امام_چه_سخت_است_ببینیم_یاران_امام_و_انقلاب_در_محدودیت_به_سر_ببرند_کاش_می_شد_یاران_دور_هم_جمع_می_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: