Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@08:35:59 GMT

دیدار دانشجویان بسیجی به همراه مسئولین شهرستان با خانواده دانشجوی شهید حجتی در شهرستان/تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۸۹۴/دیدار_دانشجویان_بسیجی_به_همراه_مسئولین_شهرستان_با_خانواده_دانشجوی_شهید_حجتی_در_شهرستان_تصاویر

دیدار دانشجویان بسیجی به همراه مسئولین شهرستان با خانواده دانشجوی شهید حجتی در شهرستان/تصاویر

اعضای شورای بسیج دانشجویی شهرستان رزن به همراه فرمانده سپاه شهرستان و رئیس بنیاد شهید با حضور در منزل شهید حجتی با مادر این شهید دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح رزن ،این دیدار که در صبح روز 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت دانشجویان بسیجی با تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر ان بر ادامه مسیر این شهیدان تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ براتزاده نیز در این دیدار با اشاره به زحمات و تلاشهای شهدا برای انقلاب اسلامی گفت:ایثار خانواده شهدا در دفاع از انقلاب  غیر قابل تصور است.

 

وی ادامه داد:شهدا با یثار و گذشت خود مردانه تواستند تا از کیان دین و میهن اسلامی دفاع کنند و استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آورند.

 

مصطفوی رئیس بنیاد شهید شهرستان نیز با بیان اینکه هیچ اجری نمی تواند زحمات مادران شهدا را پاسخگو باشد گفت:تمام تلاش ما بر رفع دغدغه های مادران و والدین شهدا استوار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۸۹۴/دیدار_دانشجویان_بسیجی_به_همراه_مسئولین_شهرستان_با_خانواده_دانشجوی_شهید_حجتی_در_شهرستان_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: