Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:53:35 GMT

۵۰ بازرس و کارشناس بر بازار شب عید استان مرکزی نظارت دارند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۸۹۷/۵۰_بازرس_و_کارشناس_بر_بازار_شب_عید_استان_مرکزی_نظارت_دارند

۵۰ بازرس و کارشناس بر بازار شب عید استان مرکزی نظارت دارند

اراک- معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی گفت: بیش از ۵۰بازرس و کارشناس در استان از بهمن ماه کار نظارت بر بازار را آغاز کرده اند و این روند تاپایان فروردین۹۷ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد قربانیان روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک، بابیان اینکه اگر نیاز باشد بر بازرسان خواهیم افزود، اظهار داشت: طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال از طریق بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و گشت مشترک از پانزدهم بهمن ماه سال جاری آغاز شده وتا پایان فروردین ماه سال آینده نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی افزود: علاوه بر بازرسی، تلفن های ۱۲۴ مربوط به بازرسی صنعت، معدن و تجارت و تلفن ۳۸۲۰ هم مربوط به بازرسان اتاق اصناف پاسخگوی شکایت شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات تابعه در شهرستان ها به نمایندگی از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور نظارت بر بازار در ایام پایانی سال را انجام می دهند، بیان داشت: برای ایام پایان سال با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان در موضوع کالا و خدمات نظارت می شود، کالا و خدماتی که در سبد مصرفی خانوار قرار دارد.

قربانیان ادامه داد: این کالاها شامل گوشت قرمز، تخم مرغ، میوه وتره بار و اقلام پروتئینی مورد نیاز مردم می باشد که از اهمیت ویژه برخوردار است. همچنین در حوزه خدمات نیز، خدمات حمل و نقل و مواردی که مردم در ایام پایانی سال و سال نو با آن روبرو هستند، در اولویت قرار دارند.

به گزارش مهر، همچنین محمود نوروزی، نایب رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: طرح نظارتی اصناف از پانزدهم ماه گذشته آغاز شده و تا پایان فروردین سال آینده در دستور کار اتاق اصناف قرار دارد.

وی افزود: از زمان شروع طرح تاکنون ۸۹ مورد بازرسی در رابطه با اصناف عرضه کننده مواد پروتئینی انجام و طی این مدت سه پرونده متخلفان به اداره تعزیرات معرفی شده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: اکیپ های تشکیل شده طی این مدت در اتاق اصناف هشت اکیپ دونفره است که در صورت نیاز مشابه سال های گذشته از پتانسیل مدیران اجرایی و کارمندان اتحادیه ها استفاده خواهد شد.

نایب رئیس اتاق اصناف استان مرکزی بیان داشت: طی این مدت تعداد ۳۰ شکایت مردمی ثبت شده و ۲۰ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۸۹۷/۵۰_بازرس_و_کارشناس_بر_بازار_شب_عید_استان_مرکزی_نظارت_دارند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: