Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@03:00:30 GMT

مادر شهیدان روح‌الله و رسول سلیمی به فرزندان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۹۳۰/مادر_شهیدان_روح_الله_و_رسول_سلیمی_به_فرزندان_شهیدش_پیوست

مادر شهیدان روح‌الله و رسول سلیمی به فرزندان شهیدش پیوست

رئیس بنیاد شهید بردسکن گفت: مادر شهیدان روح‌الله و رسول سلیمی از روستای فیروزآباد بردسکن بعد از سالها صبوری دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین سلیمانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگارصبح بردسکن،ضمن عرض تسلیت اظهار داشت: مادر شهیدان روح‌الله و رسول سلیمی از روستای فیروزآباد توابع شهرآباد بردسکن بعد از سالها صبوری به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید بردسکن گفت:مراسم تشییع حلیمه فیروزآبادیان، مادر شهیدان سلیمی روز گذشته با حضور مسئولین بردسکن و مردم شهیدپرور روستای فیروزآباد برگزار شد و پیکر مطهرش در کنار مرقد فرزندان شهیدش در گلزار شهدای روستا به خاک سپرده شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای اسلام بیان داشت: شهیدان روح‌الله و رسول سلیمی به ترتیب در تاریخ‌های 62/10/4 و 63/7/28 به دفاع از کیان انقلاب اسلامی در عملیات عاشورا و به ترتیب در مناطق مهران و میمک به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و اکنون مزار این دو شهید در زادگاهشان زیارتگاه عاشقان است.

حلیمه فیروزآبادیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کنگرۀ سرداران شهید در مورد شهادت عزیزانش گفته بود: خدا را شکر می‌کنم که بچه‌هایمان به راه خدا، راه دین و قرآن و برای حفظ میهن و وطن و ناموس رفتند؛ افتخارمان است که شهید شدند؛ خدا صبرمان داد، تحمل کردیم.

وی بیان داشته بود: بچه‌های من امام خمینی (ره) و انقلاب را خیلی دوست داشتند؛ برای حسین زهرا (ع)، برای اهل بیت(ع)، برای صحبت آقا ( امام خمینی ) بود که به جبهه رفتند.

مادر شهیدان در مورد عزیزانش ابراز کرده بود: روح‌الله و رسول خیلی شجاع بودند و صداقتشان خیلی خوب بود و به پاکیزگی و نماز اول وقت اهمیت می‌دادند؛ توسل به اهل بیت(ع) می‌کردند و خیلی خدا را دوست داشتند و اگر غیر از این بود شهید نمی‌شدند.

وی در پاسخ خبرنگار، تنها انتظارش از جوانان را «سلامتی» عنوان کرده و افزوده بود: سلامتی همۀ سربازان امام زمان (عج) و همۀ مسلمانان را از خداوند می‌خواهم که به امید خدا دشمنان اسلام را نابود کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۹۳۰/مادر_شهیدان_روح_الله_و_رسول_سلیمی_به_فرزندان_شهیدش_پیوست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: