Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:36:08 GMT

توقف ساخت پروژه مسکن مهر اسلام آباد غرب

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۲۰۴۴/توقف_ساخت_پروژه_مسکن_مهر_اسلام_آباد_غرب

توقف ساخت پروژه مسکن مهر اسلام آباد غرب

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عزیزی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد غرب گفت : حدود ۲ سال قبل از زلزله به پروژه مسکن مهر اسلام آباد غرب ورود پیدا کردیم و همین کار سبب شد ایراداتی به ما وارد کنند که ورود دادستانی باعث توقف پروژه های مسکن مهر می شود.

وی گفت : به این نتیجه رسیدیم که در پروژه قصور صورت گرفته و طی آن مدیر عامل و پیمانکار بازداشت شدند و ۴۲ جلد پرونده تشکیل شد که در روز زلزله متوجه شدیم ستون هایی که پیمانکاران بنا کردند با گونی و مشابه آن پر شده بود و مشخص شد ورود ما به پروژه بی جهت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عزیزی افزود : بیمارستانی که معین برای مناطق زلزله زده محسوب میشد به نحوی دچار خسارت شد که امکان خدمت رسانی درمانی به بیماران و مصدومان اعزامی ازشهرستان‌های سرپل ذهاب، دالاهو، گیلان غرب و قصر شیرین برای کادر درمانی به درستی میسر نشد و باعث تشدید صدمات و مرگ ۲۰ نفر از مصدومین اعزامی از شهرهای زلزله زده شد.

وی با بیان اینکه پیمانکاران پروژه بیمارستان اسلام آباد مقصر شناخته شده و با قرار وثیقه آزاد هستند گفت: طبق نظریه هیات کارشناسی مجموعه راه و شهرسازی نیز ۱۸ درصد مقصر اعلام شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پیمانکاران پروژه بیمارستان اسلام آباد مقصر شناخته شدند

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۰۴۴/توقف_ساخت_پروژه_مسکن_مهر_اسلام_آباد_غرب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: