Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@06:37:40 GMT

وضعیت بغرنج بیمارستان اسلام آباد غرب

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۰۲۰۴۵/وضعیت_بغرنج_بیمارستان_اسلام_آباد_غرب

وضعیت بغرنج بیمارستان اسلام آباد غرب

بیمارستان اسلام آباد غرب در پی زلزله شب گذشته و به دلیل مراجعه مصدومان وضعیت بغرنجی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلام آباد غرب در پی وقوع زلزله هفت ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه شماری از ساکنان اسلام آباد غرب کشته شده یا مصدوم شدند که مصدومان به روشهای مختلف به بیمارستان این شهرستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر به دلیل تخریب بیمارستان سرپل ذهاب بخشی از مصدومان این شهر و مصدوم و مجروحانی از شهرستانهای دالاهو و ثلاث باباجانی نیز به این بیمارستان منتقل شدند تا این بیمارستان با حجم بسیاری از مصدومان روبه رو شود.

اما بیمارستان تازه تاسیس شهر اسلام آباد غرب که در زلزله شب گذشته نیز آسیب دیده توانایی پاسخگویی به تعداد زیاد مصدومان را ندارد و با تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان، بسیاری از مصدومان حادثه زلزله در حیاط بیمارستان تحت درمان هستند.

اکنون بسیاری از بخش‌های بیمارستان شاهد حضور مصدومان زلزله است؛ به طوری که عبور و مرور نیز در فضای بیمارستان سخت شده و کمبود امکانات و کادر درمانی نیز به مشکلات این بیمارستان افزوده است.

به گزارش خبرنگار تسنیم با تداوم وضعیت فعلی این بیمارستان توانی برای مداوای مصدومان ندارد و تنها اعزام مصدومان به مرکز استان از افزایش تلفات زلزله جلوگیری خواهد کرد که این اعزام نیز به حضور آمبولانسها نیاز دارد.

استاندار کرمانشاه در بازدیدی که دقایقی پیش از بیمارستان اسلام آباد غرب داشت دستور اعزام آمبولانسها را انتقال مصدومان به مرکز استان را داد و بسیاری از خانواده های مصدومان نیز تقاضایی به جز این مورد ندارند.

برخی از همراهان بیماران در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشتند که در صورت حضور آمبولانسها امکان انتقال مصدومان حتی به صورت چند نفر در یک آمبولانس وجود دارد تا کار درمان حادثه دیدگان زلزله انجام شود.

انتهای پیام /

وضعیت بغرنج بیمارستان اسلام آباد غرببیمارستان اسلام آباد R41380/P1336/S6,68/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۰۴۵/وضعیت_بغرنج_بیمارستان_اسلام_آباد_غرب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: