Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@01:05:47 GMT

کدام پهپاد حزب الله تا نزدیکی سایت دیمونا رسید؟/پهپادهای نفوذی مقاومت آماده حمله به قلب تل آویو+عکس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ | کد خبر: ۲۰۷۰۲۱۲۱/کدام_پهپاد_حزب_الله_تا_نزدیکی_سایت_دیمونا_رسید_پهپادهای_نفوذی_مقاومت_آماده_حمله_به_قلب_تل_آویو_عکس

پهپاد ایوب حزب الله یک پهپاد نفوذی است که قابلیت این را دارد بدون هیچ ردیابی وارد مناطق مورد نظر برای انجام عملیات شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۱۲۱/کدام_پهپاد_حزب_الله_تا_نزدیکی_سایت_دیمونا_رسید_پهپادهای_نفوذی_مقاومت_آماده_حمله_به_قلب_تل_آویو_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: