Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@14:21:37 GMT

دستگیری سارق ادوات کشاورزی با 36 فقره سرقت در جویبار

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۰۴۲۵۲/دستگیری_سارق_ادوات_کشاورزی_با_۳۶_فقره_سرقت_در_جویبار

دستگیری سارق ادوات کشاورزی با 36 فقره سرقت در جویبار

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از شناسایی و دستگیری سارق سیم برق و ادوات کشاورزی با 36 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد . به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ اکبر درویشی،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی در شهرستان جویبار، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ درویشی،خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های انجام شده به 36 فقره سرقت ادوات کشاورزی و سیم برق در شهرستان جویبار و شهرستان های همجوار اعتراف کرد.
درویشی در پایان گفت: سارق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۲۵۲/دستگیری_سارق_ادوات_کشاورزی_با_۳۶_فقره_سرقت_در_جویبار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: