Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@22:22:42 GMT

شایعه سازی پیرامون کابینه دولت دوازدهم اذهان عمومی را مشوش می‌کند/سردار محمد حسین سپهر:احتمال بهبود روابط ایران و عربستان خیلی بعید است/اتخاذ تصمیم اصلی پیرامون برگزاری یا لغو سفر حج برعهده شورای امنیت ملی است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۰۰۰/شایعه_سازی_پیرامون_کابینه_دولت_دوازدهم_اذهان_عمومی_را_مشوش_می_کند_سردار_محمد_حسین_سپهر_احتمال_بهبود_روابط_ایران_و_عربستان_خیلی_بعید_است_اتخاذ_تصمیم_اصلی_پیرامون_برگزاری_یا_لغو_سفر_حج_برعهده_شورای_امنیت_ملی_است

شایعه سازی پیرامون کابینه دولت دوازدهم اذهان عمومی را مشوش می‌کند/سردار محمد حسین سپهر:احتمال بهبود روابط ایران و عربستان خیلی بعید است/اتخاذ تصمیم اصلی پیرامون برگزاری یا لغو سفر حج برعهده شورای امنیت ملی است

خبرگزاری میزان- اخبار ضد و نقیض درباره کابینه منجر به اختلاف میان حزبی می‌شود، مقابله با اسلام ناب، هدف جابه‌جایی قدرت در عربستان، بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از تأسیسات هسته‌ای اراک و نطنز و ... از جمله اخباری است که صفحه سیاسی در رسانه‌های خبری به آن‌ها پرداخته‌اند. به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری میزان، اخبار ضد و نقیض درباره کابینه منجر به اختلاف میان حزبی می‌شود، مقابله با اسلام ناب، هدف جابه‌جایی قدرت در عربستان، بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از تأسیسات هسته‌ای اراک و نطنز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله اخباری است که صفحه سیاسی در رسانه‌های خبری به آن‌ها پرداخته‌اند. اخبار ضد و نقیض درباره کابینه منجر به اختلاف میان حزبی می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان:آیت الله حسن ممدوحی عضو ارشد جامعه مدرسین درباره نارضایتی اصلاح طلبان از روند چینش کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: اسامی که به منظور حضور در کابینه دولت دوازدهم مطرح می‌شود تخمینی بوده و نباید بر مبنای آن واکنشی نشان داده شود.

وی افزود: اشخاصی که از سوی رئیس جمهور برای حضور در کابینه دوازدهم مطرح می‌شوند باید رأی اعتماد وکلای ملت را کسب کنند، بر این اساس گمانه زنی از عنوان شدن اسامی افراد در لیست تنها اذهان عمومی را مشوش می‌کند.

ممدوحی تصریح کرد: اخبار ضد و نقیض درباره حضور افراد یا اشخاص خاص در کابینه دولت دوازدهم باعث به وجود آمدن تشنج‌های میان حزبی می‌شود، لذا نباید تا زمان تعیین تکلیف کلی درباره این مسئله واکنش نشان داد.

عضو ارشد جامعه مدرسین بیان داشت: هر شخصی بخواهد در کابینه دوازدهم حضور یابد باید از چندین فیلتر عبور کند و این گونه نیست که امروز اسم شخصی مطرح شده و فردا در کابینه قرار گیرد.

ممدوحی در پایان با تاکید بر این که سهم خواهی به هر شکلی اشتباه است، خاطر نشان کرد: اگر قرار است شخصی در مسئولیت خطیری همچون حضور در دولت قرار گیرد باید به دنبال حل دغدغه‌های انقلابی و مصلحت طلبانه باشد، لذا مطالبات نباید رنگ تعلقات شخصی و مقام پرستی بگیرد.

مقابله با اسلام ناب، هدف جابه‌جایی قدرت در عربستان اذهان عمومی را مشوش می‌کند. معاون هماهنگ کننده نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تیرگی روابط ایران و عربستان سعودی، اظهار داشت: با سفری که ترامپ چندی پیش به عربستان سعودی داشت، یک اتحاد عبری، عربی و استکباری در مقابل مقاومت اسلامی شکل گرفت.

وی افزود: این پیمان نشان دهنده اهداف مشترک تکفیری‌ها، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست و قطعا با جابجایی قدرت در عربستان، یک مقابله جدی بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی در حال شکل‌گیری است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: احتمال بهبود روابط ایران و عربستان خیلی بعید بوده و امکان درگیری‌ها و افزایش تنش‌های جدید بین ایران و سعودی‌ها، تکفیری‌ها و رژیم صهیونیستی زیاد خواهد بود.

سردار سپهر بیان کرد: ان‌شاءالله با هوشمندی بیشتر رزمندگان در سوریه و عراق و حضور موثرمقاومت در منطقه، شاهد انسجام و پیروزی‌های بیشتری خواهیم بود.

سردار سپهر با تأکید بر اینکه مردم منطقه اتحاد سعودی‌ها را حمایت نکرده و این پیمان را استکباری می‌دانند، گفت: با تنش‌هایی که در منطقه وجود دارد، در آینده شاهد پیروزی‌های بیشتری خواهیم بود.

شورای عالی امنیت ملی تصمیمی برای تعطیلی حج نگرفته/ سعودی‌ها فعلا بی‌مهری نکرده‌اند

تسنیم:حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات و توافقات انجام شده با سعودی‌ها مبنی بر تضمین امنیت و آرامش حجاج ایرانی، گفت: صدا‌هایی که در برخی از شبکه‌ها مبنی بر اینکه حج امسال تعطیل خواهد شد و یا امنیت تضمین شده نیست، ایجاد شد که باید بگویم این‌ها مسائلی است که از روی مبانی منطقی گفته نشده و دارای هیچ عقبه فکری و مدیریتی نیست.

وی افزود: مشکلی در صدور ویزا برای ۱۰ نفر از دیپلمات‌ها در سرکنسولگری ما ایجاد شده بود که قرار است این‌ها طی روز‌های آینده به عربستان بروند و مقدمات حضور حجاج را فراهم کنند که برخی از مسئولان ما از این عدم صدور ویزا احتمال داده بودند که حج امسال تعطیل خواهد شد، در صورتی که چنین چیزی نیست و مشکل حل شده و هیچ مشکلی برای اعزام حجاج وجود ندارد.

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس با تأکید بر اینکه تاکنون سعودی‌ها به تمامی وعده‌هایی که در قرارداد حج امسال داده‌اند، عمل کرده‌اند و کمترین بی‌مهری و کم‌لطفی نداشته‌اند، اظهار داشت: ما فعلا از آن‌ها بی‌مهری ندیده‌ایم و همه قرارداد تفاهم‌نامه اجرا شده و همه مقدمات هم برای اعزام حجاج فراهم شده است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با بیان اینکه توزیع اقلام دارویی، مواد غذایی و امکانات رفاهی و بهداشتی برای حجاج فراهم شده و هیچ‌گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد، گفت: همه چیز دست به دست هم داده که امسال حج آرامی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه قرار شده شورای عالی امنیت ملی در فرآیند حج امسال ورود کند، اگر اتفاق، تصمیم و تدبیر جدیدی در رابطه با حج صورت گیرد باید از ناحیه این شورا باشد، بنابراین شورای عالی امنیت ملی تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی حج اتخاذ نکرده و فرآیند حج هم کاملا طبیعی پیش می‌رود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس در پایان با تأکید بر اینکه این فراکسیون در بحث نظارت بر حج، کنار سازمان حج است و موضوعات را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: ما در فراکسیون حج مجلس نظارت را با دقت بالا خواهیم داشت، حفظ امنیت زئران و حجاج ایرانی برای ما در این فراکسیون حائز اهمیت است و این امنیت هم تضمین شده است؛ تقاضا می‌کنم حجاج با آرامش آماده سفر باشند و به این حواشی خیلی توجه نکنند.

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از تأسیسات هسته‌ای اراک و نطنز

سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصمیم اعضای این کمیسیون برای بازدید از تاسیستات هسته‌ای اراک، فردو و نطنز خبر داد و گفت: مجلس شورای اسلامی بر فعالیت هسته‌ای نظارت دقیق خواهد داشت چرا که این مهم مطالبه جدی مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره چرایی عدم گزارش نظارت بر اجرای برجام در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی این گزارش به بعد از ایام تعطیلات مجلس موکول شده است.

توزیع دولتی مواد مخدر هنوز در حد یک پیشنهاد است

دفاع پرس:حجت الاسلام «حسن نوروزی» سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ظهار داشت: مساله توزیع دولتی مواد مخدر در حال حاضر فقط یک پیشنهاد در جهت قطع رابطه فرد مصرف‌کننده با توزیع کننده مواد مخدر است.

وی ادامه داد: آنچه در جلسه نهایی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مطرح شد نه موضوع سهمیه بندی و نه بحث آزادی فروش مواد مخدر است؛ بلکه ما با ارائه این پیشنهاد به دنبال این هستیم که رابطه بین معتادان و قاچاقچیان و توزیع کنندگان را قطع کنیم و بتوانیم کنترلی بر مصرف کننده‌ها داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این موضوع پیشنهادی از طرف نماینده مردم طرقبه و شاندیز بود که در کمیسیون مطرح شد و باید به آن پرداخته شود و پس از بحث در کمیسیون، در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۰۰۰/شایعه_سازی_پیرامون_کابینه_دولت_دوازدهم_اذهان_عمومی_را_مشوش_می_کند_سردار_محمد_حسین_سپهر_احتمال_بهبود_روابط_ایران_و_عربستان_خیلی_بعید_است_اتخاذ_تصمیم_اصلی_پیرامون_برگزاری_یا_لغو_سفر_حج_برعهده_شورای_امنیت_ملی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: