Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@22:24:50 GMT

سرقت مسلحانه از طلافروشی در ارومیه / صاحب طلافروشی زخمی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۹۱۸۸/سرقت_مسلحانه_از_طلافروشی_در_ارومیه_صاحب_طلافروشی_زخمی_شد

سرقت مسلحانه از طلافروشی در ارومیه / صاحب طلافروشی زخمی شد

استان‌ها > آذربایجان غربی - فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از وقوع یک سرقت مسلحانه در یکی از طلافروشی های ارومیه و زخمی شدن صاحب این جواهری خبرداد و گفت: هنوز از میزان طلای سرقتی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سرهنگ اکبری فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه درخصوص وقوع سرقت مسلحانه در یکی از طلا فروشیهای شهرارومیه افزود:درپی تماس شهروندان بافوریتهای پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از طلا فروشی دریکی ازشهرکهای ارومیه سریعا مامورین به همراه کارگاهان ویژه کشف جرم به محل حادثه اعزام و به بررسی کم کیف موضوع پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است دراین حادثه متاسفانه صاحب جواهری زخمی وسریعا به نزدیکترین مرکز پزشکی اعزام گردیده است و دستورات ویژه جهت تعقیب و دستگیری مجرمین صادر و اطلاعات تکمیلی پس از تکمیل پرونده متعاقباًدراین خصوص اطلاع رسانی خواهدشد.

گفتنی است صبح امروز سرقت مسلحانه در یکی از طلافروشی های خیابان فرهنگیان ارومیه توسط دو نوجوان انجام و صاحب طلافروشی در این حمله زخمی شد.

 

 

46

کلید واژه‌ها : ارومیه - سکه و طلا - بازار طلا و ارز - سرقت - سرقت مسلحانه -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۱۸۸/سرقت_مسلحانه_از_طلافروشی_در_ارومیه_صاحب_طلافروشی_زخمی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: