Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@14:10:59 GMT

پایان فیلمبرداری پر بازیگرترین فیلم سال+عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۹۲۰۴/پایان_فیلمبرداری_پر_بازیگرترین_فیلم_سال_عکس

پایان فیلمبرداری پر بازیگرترین فیلم سال+عکس

به گزارش پارس نیوز، 

 

فیلمبرداری چهارمین نسخه از فیلم سینمایی "اونجرز" یا همان انتقام جویان با حضور نزدیک به 30 شخصیت ابرقهرمانی دیروز به پایان رسید. این فیلم سوم ماه می 2019 اکران خواهد شد.

پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل پنیا، مایکل داگلاس و جرمی رنر بازیگران اصلی هستند که در فیلم "مرد مورچه ای و زنبورک" به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی "انتقام جویان (اونجرز) 4" به کارگردانی مشترک "آنتونی و جویی روسو" چهارم ماه می سال 2018 اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.

چندی پیش فهرست کامل بازیگران فیلم سینمایی "اونجرز 4" که هنوز نام فرعی آن انتخاب نشده از سوی کمپانی مارول منتشر شد. در نسخه چهارم این فیلم بازیگرانی هم‌چون رابرت داونی جونیور، جاش برولین، کریس ایوانز، جرمی رنر، کوبی اسمالدرز، بندیکت وانگ، زویی سالدانا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، بنیسیو دل تورو ایفای نقش می‌کنند. در جنگ ابدیت، انتقام‌جویان به نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس مقابله کنند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی "انتقام جویان (اونجرز) 4" به کارگردانی مشترک "آنتونی و جویی روسو" با بازی "رابرت داونی جونیور" در نقش "مرد آهنین" پنج ماه پیش در امریکا کلید خورد و حالا در آستانه تابستان 2018 به پایان رسیده است.

از جمله مهم‌ترین اتفاقاتی که می‌توان در خصوص "اونجر" یا همان "انتقام جویان 4" به آن اشاره کنیم احتمال غیبت شخصیت مطرح ابرقهرمانی جهان یعنی "مرد عنکبوتی" با بازی تام هالند است.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۲۰۴/پایان_فیلمبرداری_پر_بازیگرترین_فیلم_سال_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: