Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:04:49 GMT

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) در کاشان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۹۴۳۰/رزمایش_سپاهیان_محمد_رسول_الله_ص_در_کاشان_به_روایت_تصویر

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) در کاشان به روایت تصویر

رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسوالله(ص) با حضور فرماندهان، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی در کاشان برگزار شد. ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) از ساعت 9 صبح امروز از چهار میدان اصلی شهر  به طرف ناحیه مقاوت بسیج سپاه کاشان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور بسیجیان در برنامه های عمیاتی اردوگاه قدس ، اجرای برنامه های تخصصی رزمی و حضور در چندین روستای محروم شهرستان از جمله برنامه های رزمایش است.

گزارش از محسن بایعی

انتهای پیام/ ع

R7845/P1494/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۴۳۰/رزمایش_سپاهیان_محمد_رسول_الله_ص_در_کاشان_به_روایت_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: